Jump to content
Joriz

Rockstar Games is op zoek naar meer stemacteurs voor GTA5!

GTAGames.nl afbeelding
Na voorgaande geruchten blijft het niet stil omtrent de volgende GTA. Op Actors Page staan nu namelijk vacatures voor diverse stemacteurs die zijn geplaatst door Take Two(het moederbedrijf van Rockstar Games). Uit de vacature, die ik hieronder vrij heb vertaald, is redelijk makkelijk te concluderen dat deze personages (voor de radiozenders?!?) in de volgende Grand Theft Auto zijn.

male.png Matthew - 18 tot 25 jaar oud
Een liberale jonge man die gelooft in een samenzwering dat de republikeinen Amerika proberen te ondermijnen.

male.png Jose - 30 tot 40 jaar oud
Een blanke griezelige man die denkt dat technologie een gif is tegen de natuur.

male.png James Pedeaston - 40 tot 45 jaar oud
Dit is een personage dat reeds voorkwam in GTA San Andreas en GTA4! Volgens de omschrijving is James Pedeaston een activist die opkomt voor de relaties tussen mannen en jongens. Tevens is hij net vrij gelaten uit een Indonesische gevangenis (waar hij volgens, een fictieve website in GTA4, gevangen zat op Bali).

female.png Samantha - 20 tot 25 jaar oud
Een jonge vrouw die geobsedeerd is van seksfeestjes en de droom heeft om een Hollywood-beroemdheid te worden.

male.png Anthony 10 tot 15 jaar oud
Een jonge, snel pratende jongen die opkomt voor de rechten van jonge jongens om veel alcohol te kunnen drinken en seks te hebben.

Samen met de voorgaande geruchten lijkt het er op dat de volgende GTA zich afspeelt in Los Angeles/Hollywood. Wat vind jij van deze stadkeuze van Rockstar Games? Heb je toch liever een GTA5 in Vice City (Miami) of toch liever een GTA in Los Santos (Los Angeles). Reageer op dit nieuwsbericht met je mening!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik hoop persoonlijk op Los Santos. Ik vind deze stad de mooiste sfeer hebben en het benadrukt ook de werkelijkheid het meest. De grens tussen arm en rijk is in Los Angeles flinterdun, en dit geldt ook voor Los Santos. Aan de eastside van LS heb je de ghetto's, in het noorden Vinewood. Dit is echter maar een paar kilometer uit elkaar. Het zou mooi zijn als je in gta 5 net als in San Andreas ook meerdere steden hebt, en een groot landschap met meerdere kleine steden. Als San Andreas in HD was zoals gta 4 dan was het de absolute top geweest. Ik hoop dat (als het Los Santos w0rdt) het inbreken ook weer terug komt, en de gangs etc zodat het echte Los Santos gevoel in HD terug keert

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...