Jump to content

Hostile Negotiation


crazygamer

Recommended Posts

In de missie Hostile Negotiation moet je aan het einde de bedreiger van Roman neerknallen. Dat lukt me steeds niet, een headshot proberen met lock on person lukt ook niet want dan richt ik steeds op Roman. Als ik dan op de bedreiger richt is Roman dood voordat ik de bedreiger kan doden. De tips in wikigta helpen me niet echt. Iemand tips, hoe hebben jullie het aangepakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer zoveel mogelijk op het hoofd te richten en handel snel met je wapen. Je kunt dit met elk wapen doen die je hebt, maar het handigst is toch wel om daarvoor een Carbine rifle of Combat pistol voor te gebruiken. Als dit niet lukt kun je het zoals Hannes al zei, met een Sniper proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

het is gelukt, ik heb Roman bevrijd, bedankt. Ik reed daarna van het terrein af, en opeens ontplofte er een bom onder de auto! Ik was net blij dat het bevrijden gelukt was, gebeurt dit. Hoe dit te vermijden?

Link to comment
Delen op andere websites

het is gelukt, ik heb Roman bevrijd, bedankt. Ik reed daarna van het terrein af, en opeens ontplofte er een bom onder de auto! Ik was net blij dat het bevrijden gelukt was, gebeurt dit. Hoe dit te vermijden?

Dat is gewoon ongeluk en komt iedereen wel eens tegen. Probeer altijd goed uit te kijken waar je rijd, rode tonnetjes kunnen makkelijk ontploffen als je erover rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

het is gelukt, ik heb Roman bevrijd, bedankt. Ik reed daarna van het terrein af, en opeens ontplofte er een bom onder de auto! Ik was net blij dat het bevrijden gelukt was, gebeurt dit. Hoe dit te vermijden?

Je kan dit vermijden door als je de Bobcat bent ingestapt met Roman, en daarna gelijk via de zijkant door het ijzerenhek te rijden. Op die manier ontwijk je de meeste explosievenvaten en kun je Roman via de autoweg terug brengen naar west Bohan. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...