Jump to content

Ik krijg geen nieuwe missie?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ik speel tbogt nu al een tijdje, en moet nu bij de missie: Ladies Half Price aangekomen zijn.

Nu krijg ik geen telefoontje, email, of sms. Ik bel iedereen op, en bij tony zecht zijn antwoord apparaat: if ? call dessie, if troy, call ?, and if Luis, it's inportant.

Wat moet ik nu doen?

De enige missie die ik kan doen: NO.3

Link to comment
Delen op andere websites

Om de missie Ladies Half Price te kunnen bespelen moet je eerst de missie Ladies Night van Tony en de missie In the Crosshairs van Ray Bulgarin uit spelen, eerder komt de missie Ladies Half Price niet beschikbaar. Als het goed is moet er dus een T en/of een B op je radar staan om met die missies verder te gaan, veel geluk toegewenst!

Link to comment
Delen op andere websites

Om de missie Ladies Half Price te kunnen bespelen moet je eerst de missie Ladies Night van Tony en de missie In the Crosshairs van Ray Bulgarin uit spelen, eerder komt de missie Ladies Half Price niet beschikbaar. Als het goed is moet er dus een T en/of een B op je radar staan om met die missies verder te gaan, veel geluk toegewenst!

Die missies heb ik al gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de missie Ladies Half Price te kunnen bespelen moet je eerst de missie Ladies Night van Tony en de missie In the Crosshairs van Ray Bulgarin uit spelen, eerder komt de missie Ladies Half Price niet beschikbaar. Als het goed is moet er dus een T en/of een B op je radar staan om met die missies verder te gaan, veel geluk toegewenst!

Die missies heb ik al gedaan.

Ga anders een nachtje slapen meschien heb je hem dan

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook zou kunnen doen is aan de zijmissies beginnen en door Liberty City heen rijden zonder een taxi te nemen, de kans dat Tony je belt is nu wat groter. Gebruik je toevallig cheats? In GTA IV duurt het langer tot opdrachtgevers je bellen als je daarin cheat, dus dat zal in The ballad of gay Tony ongetwijfelt dan ook zo zijn.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb nu echt alles geprobeert. Basejumps completed, drugwars gespeeld, maar nog steeds belt hij niet.

Ik heb zelfs mijzelf vermaakt in het spel door te vechten met de politie, opgeslagen, en zo.

Moet ik eigenlijk eerst de missie NO.3 doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Doe alle missies die beschikbaar zijn op je savegame, dan bellen er vanzelf nieuwe opdrachtgevers op voor nieuwe missies. Heb je No.3 al gedaan en word je nog steeds niet gebelt, dan zou ik in dat geval een newgame doen. Dan is er wat aan de hand met je savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...