GTA GUY Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 in San Andreas kun je ook gebieden overnemen. Ik kan dit niet meer. Ik zit nou in Las Venturas. Maar nou stikt het in Los Santos van de ballas. Op de kaart zie ik ook geen plekken meer die gekleurd zijn. Kan ik nou toch nog gebieden overnemen? :unsure: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 je kan pas gebieden overnemen, als je weer terug bent in los santos, dan moet je in een bepaalde missie met sweet een paar terrotorie's overnemen. Dan pas zie je de gebieden gekleurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 je kan pas gebieden overnemen, als je weer terug bent in los santos, dan moet je in een bepaalde missie met sweet een paar terrotorie's overnemen. Dan pas zie je de gebieden gekleurd Inderdaad, dit is na de missie Homecoming. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 klopt een lange tijd kan je geen gebieden overnemen , het kan pas na een andere missie , want je had het toch eerst gekunt , en als je alle missie's in los santos hebt gedaan kon het toch niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Goed om te weten. Ik had die vraag ook al, alleen durfde die te stellen. Toch wel heel veel vragen worden namelijk direct lek geschoten met een onvriendelijke 'gebruik de zoekfunctie..' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dat is ook vrij logisch, aangezien wij al 9 maanden lang, 3x per dag dezelfde vragen te zien krijgen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.