Jump to content

randomteamspawn lukt niet


Recommended Posts

Geplaatst:

ik probeel al een paar dagen een randomsawn te maken dat is ook gelukt maar ik wil nu twee teams maken met een radomspawn maat dat lukt niet goed.

kan iemand mij helpen.

gr Mark

Geplaatst:

Zonder code van jou kunnen wij ook niet veel aanvangen. We zijn niet telepathisch hoor. 8)

@Hieronder: Sorry, ik zag je niet. :(

Geplaatst: (bewerkt)

Het is natuurlijk altijd handiger als we jou script kunnen zien je kan deze uploaden op www.pastebin.com en de link hier posten. Wanneer het om een klein stukje script gaat kan je de code tag gebruiken (

.

@Hierboven: Jij was eerder. :bonk:

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

if(GetPlayerTeam(playerid)==team1)

Hoe verwacht je dat de gamemode weet in welk team een speler zit, als je nergens SetPlayerTeam gebruikt?

Wat je ook kan doen is AddPlayerClassEx gebruiken i.p.v. AddPlayerClass zodat je daar al een teamid kan specifiëren.

Geplaatst: (bewerkt)

dus ik moet deze script hieronder er in zetten?

if(SetPlayerTeam(playerid)==team1

maar waar moet ik het er bij zetten en moet er nog iest bij

kan je er ook een goede uitleg bij wat de scripts betekenen

Bewerkt: door markie1678
Geplaatst:

Nee, je moet op het moment dat de speler een team kiest de speler ook daadwerkelijk in dat team te zetten met SetPlayerTeam(playerid, teamid);. ;)

Dat zou dus het beste onder OnPlayerRequestClasss(playerid, classid) kunnen. Dan kijk je eerst welk classid de speler heeft, en daaruit geef je aan welk team daarbij hoort.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu dit dat is wat ik bedoelde.

Maar nu heb ik noe een vraagje, ik wil dat als ik inde buurt

van een poort kom dat hij gelijk open gaat.

Bewerkt: door markie1678
Geplaatst:
//Je maakt een loop waarmee door alle poorten word doorgekeken (posities)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,Hoeveer mag de speler weg/dichtbij zijn,X positie waar de speler bij moet staan,Y positie waar de speler bij moet staan,Z positie waar de speler bij moet staan))
{
//hier de code om de poort te laten openen
}

Geplaatst: (bewerkt)

Oké maar waar moet ik die loop weg zetten en hoe kom in aan die coordinaten?

en hoebedoelje de code om de poort te laten openen bedoelje /open

Bewerkt: door markie1678

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...