markie1678 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 ik probeel al een paar dagen een randomsawn te maken dat is ook gelukt maar ik wil nu twee teams maken met een radomspawn maat dat lukt niet goed. kan iemand mij helpen. gr Mark Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Zonder code van jou kunnen wij ook niet veel aanvangen. We zijn niet telepathisch hoor. @Hieronder: Sorry, ik zag je niet. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 (bewerkt) Het is natuurlijk altijd handiger als we jou script kunnen zien je kan deze uploaden op www.pastebin.com en de link hier posten. Wanneer het om een klein stukje script gaat kan je de code tag gebruiken ( . @Hierboven: Jij was eerder. Bewerkt: 31 maart 2011 door Megadreams Reageren
markie1678 Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Ja klop niet echt slim van me http://pastebin.com/FKpmWTxb Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 if(GetPlayerTeam(playerid)==team1) Hoe verwacht je dat de gamemode weet in welk team een speler zit, als je nergens SetPlayerTeam gebruikt? Wat je ook kan doen is AddPlayerClassEx gebruiken i.p.v. AddPlayerClass zodat je daar al een teamid kan specifiëren. Reageren
markie1678 Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2011 (bewerkt) dus ik moet deze script hieronder er in zetten? if(SetPlayerTeam(playerid)==team1 maar waar moet ik het er bij zetten en moet er nog iest bij kan je er ook een goede uitleg bij wat de scripts betekenen Bewerkt: 1 april 2011 door markie1678 Reageren
Basssss Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Nee, je moet op het moment dat de speler een team kiest de speler ook daadwerkelijk in dat team te zetten met SetPlayerTeam(playerid, teamid);. Dat zou dus het beste onder OnPlayerRequestClasss(playerid, classid) kunnen. Dan kijk je eerst welk classid de speler heeft, en daaruit geef je aan welk team daarbij hoort. Reageren
markie1678 Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Ik heb nu dit maar het werkt niet. Ik snap het echt niet. kan iemand me helpen Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Wat werkt er niet dan? Voor zover ik kan zien ziet het er goed uit en zou het moeten werken. Reageren
markie1678 Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) Ik heb nu dit dat is wat ik bedoelde. Maar nu heb ik noe een vraagje, ik wil dat als ik inde buurt van een poort kom dat hij gelijk open gaat. Bewerkt: 3 april 2011 door markie1678 Reageren
Casss Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 //Je maakt een loop waarmee door alle poorten word doorgekeken (posities) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,Hoeveer mag de speler weg/dichtbij zijn,X positie waar de speler bij moet staan,Y positie waar de speler bij moet staan,Z positie waar de speler bij moet staan)) { //hier de code om de poort te laten openen } Reageren
markie1678 Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) Oké maar waar moet ik die loop weg zetten en hoe kom in aan die coordinaten? en hoebedoelje de code om de poort te laten openen bedoelje /open Bewerkt: 3 april 2011 door markie1678 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.