K1pc0rn Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 (bewerkt) ik weet nu hoe je een Wapen geluid veranderd in GTA IV Ivaud. maar als ik een .wav import in Ivaud dan zegt hij dat het een invalid PCM file is. hoe kan ik er een PCM file van maken? Bewerkt: 1 april 2011 door lennart1995 Reageren
sello Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 (bewerkt) je moet software vinden Bewerkt: 30 mei 2011 door sello Reageren
nvidiageforce Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Je moet gewoon een willekeurige engine sound (.ivaud) openen, en dan een beetje tweaken. Dus met een audio bewerkings programma loopen en dan kijken of het werkt. Ik kan je wel zeggen dat je GTA IV vaak moet herstarten. Maar uiteindelijk moet het lukken. Mij lukte het ook. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Geplaatst: 15 juli 2011 (bewerkt) Hoe kun je eigenlijk de sound aanpassen ik heb vandaag audicity gedownload Bewerkt: 15 juli 2011 door bassieboy35 Reageren
gamermax Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik zit met een soort van hetzelfde probleem, want ik wil weten welke .ivaud het is voor een fortune? Want ik ga die namelijk veranderen naar een E500 geluid, geluiden heb ik al klaar maar ik weet niet welke ivaud het is? alvast bedankt! Reageren
xGijs... Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik denk dat je dan vehicles.ide moet veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.