Jump to content

Catch The Bus Thropie


Bassieboy35

Recommended Posts

hallo,

Ik ben bezig met het behalen van de trhopie: catch the bus ik heb nog naar video's gezocht en beschrijvingen gelezen maar het helpt met niet verder nadat ik in de club hercules aan het dansen ben moet ik tegen een andere man dansen als je dat hebt gehad ga je verder met dansen met dat meisje maar op het eind gaan ze zoenen in plaats van dat ze een groep dans doen iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus een perfecte dan hebben in Tony's beide clubs, dus echt perfect, zonder fouten.

Maar als het probleem is dat je geen groepsdans krijgt, daar kun je niks aan doen, je moet gewoon geluk hebben met wat komt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook de bedoeling.

In Hercules moet je 1vs1 dansen (tegen die man) zonder een fout te maken, en in Maisonnette dans je met een groep, ook dit moet je foutloos doen.

Dit klopt niet. Je danst ook met een groep in Hercules. Je moet eerst zo goed mogelijk zien te dansen met de vrouw. En dan ga je over naar de groep.

En zoals @MostWantedKid hierboven al zei.. Je moet gewoon geluk hebben. Bij mij heeft het ook lang geduurd voordat ik eindelijk in de groep kon dansen. Je moet vooral rustig blijven en het foutloos proberen te doen, en het gewoon opnieuw proberen wanneer het niet lukt ;)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Hm, dan herrinner ik het me verkeerd.

Ik meende dat je eerst ging dansen met die vrouw, als je dat gedaan had, kwam er een man naar je toe, en die daagde je uit om te dansen. Dan moet je dansen door bepaalde knoppen te drukken die op je scherm verschijnen, en dat moet je weer foutloos doen dan. Volgens mij kreeg ik toen wel die trophie, nadat ik eerder in Maisonnette de Bus Stop perfect deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...