Jump to content

GTA IV Op de camping?


rora

Recommended Posts

Hallo

Ik sta Zomers op de camping maar kan ik daar ook GTA IV Spelen?

Omdat er een internerverbinding nodig is...toch?

San Andreas kon ik vorig jaar wel spelen maar daar heb je ook geen internet voor nodig.

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV online wilt spelen, dus de multiplayer, dan heb je internet verbinding nodig. Als je gewoon de singleplayer wilt spelen dan hoeft dat natuurlijk niet ;)

[table=header] @Hieronder: Sorry G :$ [/table]

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Om GTA IV te spelen heb je toch ook geen internet nodig? Enkel het schijfje en een apparaat om deze op af te spelen. Wil je online spelen, dan heb je wel een internetverbinding nodig.

Daah, Prio was me voor...

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Da's een heel andere vraag, maar een antwoord heb ik wel voor je. Ik raadt je aan om IE9 compleet te negeren, aangezien die nog steeds problemen geeft. In plaats daarvan raadt ik je de snellere browser Mozilla FireFox 4 aan. Deze is ook gloednieuw (kwam nog net iets later uit dan IE9) en is veel stabieler op veel meer websites dan IE 9.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's een heel andere vraag, maar een antwoord heb ik wel voor je. Ik raadt je aan om IE9 compleet te negeren, aangezien die nog steeds problemen geeft. In plaats daarvan raadt ik je de snellere browser Mozilla FireFox 4 aan. Deze is ook gloednieuw (kwam nog net iets later uit dan IE9) en is veel stabieler op veel meer websites dan IE 9.

OT werkt chrome ook goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Da's een heel andere vraag, maar een antwoord heb ik wel voor je. Ik raadt je aan om IE9 compleet te negeren, aangezien die nog steeds problemen geeft. In plaats daarvan raadt ik je de snellere browser Mozilla FireFox 4 aan. Deze is ook gloednieuw (kwam nog net iets later uit dan IE9) en is veel stabieler op veel meer websites dan IE 9.

OT werkt chrome ook goed?

Ik vind van niet. Chrome is snel. Maar dat scheelt ook heel weinig. En Chrome heeft ook weinig opties. Firefox kun je zelfs een thema doen ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je moest toch wel internet hebben voor Rockstar Social Club en GFWL en zonder GFWL kun je niet saven.

Social Club wordt toch verwijderd na het installeren van Patch 1.0.7.0?

En GFWL werkt volgens mij ook gewoon offline hoor ;)

Oops, wist niet dat dit van 1 April was :$

>>> Door Jacky-2007: Je blijft gewoon on-topic, stelt een nieuwe vraag over het onderwerp.. Helemaal niet nutteloos, dus gewoon een bump die is toegestaan. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
AeroCool (gast)

Je moest toch wel internet hebben voor Rockstar Social Club en GFWL en zonder GFWL kun je niet saven.

nee dat hoef niet

je kan gewoon op offline mode spelen

als je de game opstart klik je op offline mode

en als je GFWL automaties inlogt dan gaat hij je offline inloggen

dan kan je gewoon veder met je save game

Link to comment
Delen op andere websites

Weer terug over de browsers...

Toch raad ik Google Chrome aan. Het is de snelste webbrowser en werkt zeer gemakkelijk.

De beste "uitvinding" van Google vind ik de directe zoekbalk, de browser balk dient namelijk ook meteen als zoekbalk. Dus als je een site zoekt type je gewoon de naam in en druk je op enter, hij gaat dan meteen naar Google. Ook kun je kiezen om pagina's van de vorige sessie te herstellen als je Chrome weer opnieuw opent, erg handig!

Je kunt wél thema's kiezen/instellen en werkt goed met meerdere tabs.

Ook valt dat van de optie's reuze mee; je kunt zat.

En wat Extensies betreft, ook Chrome komt steeds meer met nieuwe leuke extra's.

Voorheen liep Firefox daarin voor, maar Chrome komt steeds dichterbij...

Link to comment
Delen op andere websites

De beste "uitvinding" van Google vind ik de directe zoekbalk, de browser balk dient namelijk ook meteen als zoekbalk. Dus als je een site zoekt type je gewoon de naam in en druk je op enter, hij gaat dan meteen naar Google. Ook kun je kiezen om pagina's van de vorige sessie te herstellen als je Chrome weer opnieuw opent, erg handig!

Dat werkt in Firefox ook hoor, al checkt die eerst of de zoekopdracht als site bestaat, daarna zoekt die de opdracht in Google.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...