Jump to content

Driving School - Burn and Lap


Incognation

Recommended Posts

Yewyew,

Steeds als ik Burn and Lap van de Driving School wil doen, krijg ik hem nooit binnen 36,10 seconden (goud).

Het hoogste wat ik daar heb gehaald is zilver.

Kan iemand tips geven hoe ik hem goud kan halen? :)

Met de wiki-uitleg krijg ik hem ook niet..

Groet,

Incognation.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik had er ook moeite mee, maar na een uurtje doorproberen lukte het, misschien is doorzetten gewoon de beste tactiek :)

Niet altijd. Het kan ook tegen je gaan werken. Mij lukt het totaal niet, hoe vaak ik ook overnieuw ga. Ik kom altijd boven de 40 uit en als ik probeer snelheid te maken raak ik diverse pionnen. Ik heb nog geen eens brons gehaald. De banshee is erg zwaar om te sturen en fatsoenlijk bochten ermee maken kun je niet. Driften zoals iemand hier oppert gaat niet lukken. Als je vol op de rem gaat is het afgelopen en kun je overnieuw.

En of ik nu met de klok mee of tegen de klok in ga, het helpt niks. Wat op de wiki staat heb ik niks aan. 't wordt allemaal heel makkelijk gebracht. Ik speel met toetsenbord en muis.

't is enorm frustrerend. Snap niet wat Rockstar bezielt heeft om het op 40 seconden te zetten. Als het nou 50 was.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een vreselijk irritante stukje van de driving school. Ik heb gewoon telkens weer geprobeerd en als het niet lukte en ik was het zat ging ik wat anders doen en even later weer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik had er ook moeite mee, maar na een uurtje doorproberen lukte het, misschien is doorzetten gewoon de beste tactiek :)

Mij lukte het in een half uur. Maar het rare was: Het lukte me steeds niet en zat er vaak een seconde naast, maar toen ik dan eindelijk goud haalden was ik zelfs 2 seconde sneller :puh:

Ik had er ook moeite mee, maar na een uurtje doorproberen lukte het, misschien is doorzetten gewoon de beste tactiek :)

Niet altijd. Het kan ook tegen je gaan werken. Mij lukt het totaal niet, hoe vaak ik ook overnieuw ga. Ik kom altijd boven de 40 uit en als ik probeer snelheid te maken raak ik diverse pionnen. Ik heb nog geen eens brons gehaald. De banshee is erg zwaar om te sturen en fatsoenlijk bochten ermee maken kun je niet. Driften zoals iemand hier oppert gaat niet lukken. Als je vol op de rem gaat is het afgelopen en kun je overnieuw.

En of ik nu met de klok mee of tegen de klok in ga, het helpt niks. Wat op de wiki staat heb ik niks aan. 't wordt allemaal heel makkelijk gebracht. Ik speel met toetsenbord en muis.

't is enorm frustrerend. Snap niet wat Rockstar bezielt heeft om het op 40 seconden te zetten. Als het nou 50 was.

Als je niet drift lukt het juist niet. Misschien hou jij je rem in gedrukt. Maar ik deed het met de handrem. Met de handrem maak je (als je goed stuurt) een bocht van 180°. En met de tijd... Spellen moeten niet te makkelijk worden, als je het spel uitgespeeld hebt is het meestal minder leuk. (behalve als je gaat modden :schater:)

Mijn tip: Gebruik niet de rem maar de handrem, stuur goed door de bocht en geef gelijk weer gas om een goede snelheid houden. Maak steeds een goede bocht 180° en je haalt het ^_^

Nyltje

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...