Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik wil graag de Gta 3 Dodo geheel in Gta Vice city zetten. weet iemand hoe ik deze ipv de Skimmer kan zetten?

Ik heb een savegame editor waarmee ik hem ergens anders kan laten spawnen dan in het water, dus dat is geen probleem. Alvast bedankt

ik heb alle gta 3 bestanden btw

update:

het is me nog niet gelukt, de besturing goed krijgen lukt niet :(

Bewerkt: door d0nM0NTANA
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ah, weet iemand hoe ik wel een gewoon vliegtuig die over land kan in vice city krijg?

kopieer de handling van de dodo van GTA III en plaats die in de handling.cfg van vice city mischien werkt 't

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ah, weet iemand hoe ik wel een gewoon vliegtuig die over land kan in vice city krijg?

kopieer de handling van de dodo van GTA III en plaats die in de handling.cfg van vice city mischien werkt 't

Had ik gedaan, maar dan schiet het vliegtuig als een raket door de lucht en kan het geen bochten maken en stil hangen in de lucht :puh: en nog wat rare dingen. Het handling bestand bij gta 3 en vc verschillend een beetje, dat is vast de reden.

Geplaatst:

Had ik gedaan, maar dan schiet het vliegtuig als een raket door de lucht en kan het geen bochten maken en stil hangen in de lucht :puh: en nog wat rare dingen. Het handling bestand bij gta 3 en vc verschillend een beetje, dat is vast de reden.

Dan weet ik het ook niet sorry.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...