d0nM0NTANA Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 (bewerkt) Hoi, ik wil graag de Gta 3 Dodo geheel in Gta Vice city zetten. weet iemand hoe ik deze ipv de Skimmer kan zetten? Ik heb een savegame editor waarmee ik hem ergens anders kan laten spawnen dan in het water, dus dat is geen probleem. Alvast bedankt ik heb alle gta 3 bestanden btw update: het is me nog niet gelukt, de besturing goed krijgen lukt niet Bewerkt: 3 april 2011 door d0nM0NTANA Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2011 weet niemand hoe ik in vice city het vliegtuig laat vliegen als in gta 3? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ah, weet iemand hoe ik wel een gewoon vliegtuig die over land kan in vice city krijg? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ah, weet iemand hoe ik wel een gewoon vliegtuig die over land kan in vice city krijg? kopieer de handling van de dodo van GTA III en plaats die in de handling.cfg van vice city mischien werkt 't Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Ah, weet iemand hoe ik wel een gewoon vliegtuig die over land kan in vice city krijg? kopieer de handling van de dodo van GTA III en plaats die in de handling.cfg van vice city mischien werkt 't Had ik gedaan, maar dan schiet het vliegtuig als een raket door de lucht en kan het geen bochten maken en stil hangen in de lucht en nog wat rare dingen. Het handling bestand bij gta 3 en vc verschillend een beetje, dat is vast de reden. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Ah, weet iemand hoe ik wel een gewoon vliegtuig die over land kan in vice city krijg? kopieer de handling van de dodo van GTA III en plaats die in de handling.cfg van vice city mischien werkt 't Had ik gedaan, maar dan schiet het vliegtuig als een raket door de lucht en kan het geen bochten maken en stil hangen in de lucht en nog wat rare dingen. Het handling bestand bij gta 3 en vc verschillend een beetje, dat is vast de reden. Dan weet ik het ook niet sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.