Jump to content

Gta Sloom


lalalars

Recommended Posts

hey,

Ik speel GTA IV op een pc met deze specs:

Intel Core 2 Duo E6400 @ 2.13 Ghz

4 Gb ram

1 Tb hdd

Ati Radeon HD 4650 512 mb

Maar het probleem is dat het spel sloom is. Ik denk dat het aan de processor ligt. Weet iemand een oplossing om gta sneller te maken? Als het wel aan de processor ligt, welke processor adviseren jullie mij om te kopen? (Socket 775)

Edit: Ik denk erover om een Intel Core 2 Duo E5700 @3.2Ghz te kopen. Is die goed?

Bewerkt: door lalalars
Link to comment
Delen op andere websites

1.8 GHz Intel Core 2 Duo, is wat je minimaal nodig hebt voor GTA IV. En: 2.4 GHz Intel Core 2 Quad, is aanbevolen voor GTA IV. Je zit er dus net tussen in, het beste is om een intel core 2 duo processor van miminaal 2.4 quad te nemen. Als het meer ghz is, zal dat alleen maar beter zijn voor je computer en voor toekomstige spellen die uit komen. Succes met je keuze!

Link to comment
Delen op andere websites

Praat niet over dingen waar je niets van kent, een "intel core 2 duo processor van miminaal 2.4 quad" bestaat helemaal niet.

Je processor is inderdaad niet erg goed en je videokaart is ook niet meer van de nieuwste, maar kan GTA IV normaal nog wel op medium aan. Je kan nu een Quad Core kopen (als je een Socket 775 hebt dan kan je volgens mij enkel de 'oude' Quad Core van Intel kopen, kan iemand dit bevestigen?), welke goed zijn om GTA IV op de hoge grafische settings te spelen, maar dan zal je videokaart de bottleneck zijn. Je kan daarbij dus eventueel ook een nieuwe videokaart kopen, maar dit lijkt me op het eerste zicht niet nodig, tenzij je geld genoeg hebt uiteraard. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Socket 775 is, mits je moederbord daar ondersteuning voor geeft, alleen de Pentium D serie en Core 2 Duo/Quad serie, zo even uit mijn hoofd.

Verschilt ook per moederbord. Even in de documentatie kijken, dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...