Jump to content

David22 vs Gta Ripper


David22

Recommended Posts

Ach, ik heb wel weer eens zin in een ouderwetse battle :)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max. 500 x 1500

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Twee dagen na het accepteren van de battle

Opmerking: Bring it on :bier:

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Leuk, ik was deze battle al helemaal vergeten en ik heb vandaag geen tijd. Dan neem ik even een risico en zet ik een anderhalf - twee jaar oude signature in. Succes!

TRANSFORMER2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Stem: Gta Ripper

uitleg: Ik vindt de stijl bij de signature van David22 niet echt mooi het lijkt zo jaren 80 op een of andere manier. De kleuren in de signature zijn ook niet echt zo mooi. De signature van Gta Ripper vindt ik dan weer beter alleen is hij misschien wat te druk waardoor de render bijna op de achtergrond komt. Maar voor de rest is het een mooie sig met leuke effecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Stem - Gta Ripper

Hoewel ik de signature van Gta Ripper iets te scherp en overbelicht vind op sommige delen, is het toch meer mijn smaak. Er zitten hier en daar slordigheidjes in die ik anders zou hebben gedaan, zoals de diepte en kleuren setting van de signature, maar ik zie wel goed waar je heen wil gaan en dat bevalt me wel.

David22, je hebt een wat retro uitstraling in je signature gemaakt. De tekst "covesight" ziet er erg leuk uit, oogt in ieder geval goed! Daarentegen vind ik de tekst "building the dream" er niet zo bij passen qua effect/stijl. Ik had het wat simpel gelaten. De achtergrond ziet er vrij aardig uit, past goed bij de tekst, maar echt super bijzonder vind ik het ook weer niet. Je had zeker mijn stem kunnen krijgen als het allemaal net even wat strakker eruit zag.

Link to comment
Delen op andere websites

En de winnaar van deze battles is Gta Ripper! Gefeliciteerd! Je hebt hiermee 1 punt voor de ranking verdiend. David22 was nog niet opgenomen in de ranking, dus voor hem verandert er niets.

Closed en updated.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...