Jump to content

Snel geld verdienen 2


Luzhin2.4

Recommended Posts

Snel geld verdienen 2

fighters.png

In TBOGT kun je aardig geld verdienen met de L.C. Cage Fighter weddenschappen.

Ik heb in totaal $25.278.870 - $7.253.150 = $18.025.720 verdient aan deze weddenschappen.

Hierboven zie je mijn favoriete vechters. De rechtse(Ceesie niet verwarren met Casey) vecht helaas niet vaak tegen maar hij heeft me $7 miljoen opgeleverd. Hij had namelijke een gevecht met een inzet van $3.5 miljoen gewonnen. Je inzet wordt, correct me if I am wrong, met 3 of 3.5 vermenigvuldigd(maar de inzet moet je daar van afhalen(huh klopt dat?)).

De andere vechter(Henk) staat vaker in kooi en hij heeft tot nu toe nog geen enkele wedstrijd verloren. Henk heeft geen genade voor zijn tegenstanders(daarom heb ik een andere tattoo op zijn rug gezet).

Wat met opvalt is dat de vechters op verschillende manieren vechten. Sommigen geven een heel wijde lompe hoek en winnen daarom nooit, ze zijn simpel weg niet snel genoeg.

De Russen, Surinamers en de modellen die als m_y_fightclub 01 t/m 08 in lijst staan doen opvallend goed. Nog een tip: bij een gevecht dat duidelijk verschillende gewichtsklassen heeft kun het best op de dikzakken inzetten.

Wie is volgens jou de beste vechter? Hoeveel hebben de weddenschappen jou opgeleverd?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was benieuwd wie de beste vechter was:

Fights

01 vs 06

02 vs 05

03 vs 07

04 vs 08

Semi final

02 vs 06

03 vs 08

Final

02 vs 03

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

En zoals bijna altijd halen we wéér SA naarboven. Jammer dat er niet zoveel vechtstylen zijn als in SA. SA is gewoon de beste gta. IV de mooiste, maar SA de beste.

dat kan goed waar zijn

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals bijna altijd halen we wéér SA naarboven. Jammer dat er niet zoveel vechtstylen zijn als in SA. SA is gewoon de beste gta. IV de mooiste, maar SA de beste.

Ja daar heb je gelijk in. Maar kon in SA, afgezien van de trainers, alleen de speler vechten met verschillende stijlen of konden de gewone voetgangers dat ook?

Als ik het goed heb had je boksen, kickboksen en kungfu?

In gta IV zie je wel dat sommige modellen op een verschillende manier slaan. Het is sowieso jammer dat ze alleen laag kunnen trappen en niet naar het lichaam of hoofd.

In het filmpje zie je gespawnde peds die ik met elkaar heb laten vechten, ikzelf vecht niet.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

En zoals bijna altijd halen we wéér SA naarboven. Jammer dat er niet zoveel vechtstylen zijn als in SA. SA is gewoon de beste gta. IV de mooiste, maar SA de beste.

Ja daar heb je gelijk in. Maar kon in SA, afgezien van de trainers, alleen de speler vechten met verschillende stijlen of konden de gewone voetgangers dat ook?

Als ik het goed heb had je boksen, kickboksen en kungfu?

In gta IV zie je wel dat sommige modellen op een verschillende manier slaan. Het is sowieso jammer dat ze alleen laag kunnen trappen en niet naar het lichaam of hoofd.

In het filmpje zie je gespawnde peds die ik met elkaar heb laten vechten, ikzelf vecht niet.

Ja, das ook weer waar. Maar dan kies ik toch eerder voor gta SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...