Jump to content

GTA: IV.. hulp nodig.


Xyplon

Recommended Posts

hoi!

ik heb gisteren GTA IV & episodes from liberty city gekocht bij de v&d.

ik heb GTA IV geïnstalleerd, dat verliep goed, ik ben ook gewoon goed lid geworden van de social club, maar

bij games for windows vraagt-ie om mijn windows live account, dat heb ik ingevuld en alles.

en dan zegt-ie dat er een update is, ik klik op ja om die update uit te voeren en dan staat er:

"Kan de update niet downloaden. Zorg ervoor dat je met internet bent verbonden. Als het probleem zich blijft voordoen, ga naar "gamesforwindows.com/support".

Eronder staat nog een code ofzo? 0X80072751."

Oke, ik heb mn internet aanstaan, en dan geeft-ie alsnog die foutmelding.

Wat moet'k doen?

doeii!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hier in de download database van het forum de nieuwste patch handmatig binnenhalen.

De patch sla je op, en voer het bestand uit. Daarna nog een keer proberen om IV te spelen, als het goed is moet hij daarna werken wanneer je PC aan de juiste specs voldoet. Laat je even weten of het is gelukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hier in de download database van het forum de nieuwste patch handmatig binnenhalen.

De patch sla je op, en voer het bestand uit. Daarna nog een keer proberen om IV te spelen, als het goed is moet hij daarna werken wanneer je PC aan de juiste specs voldoet. Laat je even weten of het is gelukt?

Ik heb gedaan wat je zei..

de update is geïnstalleerd, enn... ik kan me nogsteeds niet aanmelden met LIVE,

er staat: Sluit de game af en dan gaat de update verder.

Ik heb de game af moeten sluiten met Taakbeheer, omdat het spel vastliep, de update installeerde zich wel verder, en toen het klaar was stond er niks van dat de update klaar was of zo.

Watnu?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hier in de download database van het forum de nieuwste patch handmatig binnenhalen.

De patch sla je op, en voer het bestand uit. Daarna nog een keer proberen om IV te spelen, als het goed is moet hij daarna werken wanneer je PC aan de juiste specs voldoet. Laat je even weten of het is gelukt?

Ik heb gedaan wat je zei..

de update is geïnstalleerd, enn... ik kan me nogsteeds niet aanmelden met LIVE,

er staat: Sluit de game af en dan gaat de update verder.

Ik heb de game af moeten sluiten met Taakbeheer, omdat het spel vastliep, de update installeerde zich wel verder, en toen het klaar was stond er niks van dat de update klaar was of zo.

Watnu?

Trouwens, dit is de stad waar ik in speel. Blauw met zwart en wat meubels.

Hier een printscreen:

post-128630-1301837751,3.png

wat kan ik eraan doen zodat ik liberty city wel zie?

De stad tenminste?

Bewerkt: door Xyplon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...