K1pc0rn Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) ik heb een DVI naar HDMI kabel, en ik ga een nieuwe videokaart kopen, maar is die kabel hetzelfde beeld als een gewone HDMI kabel? Deze dus: KLIK Bewerkt: 3 april 2011 door lennart1995 Reageren
Hayte Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Weet dan overigens wel dat er dan geen geluid door die kabel wordt verzonden hé. Een (standaard) DVI kabel verzendt alleen beeld, en geen geluid in tegenstelling tot wat de HDMI kabel ook kan doen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Weet dan overigens wel dat er dan geen geluid door die kabel wordt verzonden hé. Een (standaard) DVI kabel verzendt alleen beeld, en geen geluid in tegenstelling tot wat de HDMI kabel ook kan doen. ik heb ook externe boxen, dus dat is geen probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.