Jump to content

mta opstart probleem vorbis_synthesis_read

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb mta gedownload met san andreas der bij als k het spel wil op starten vraag het om een aantal bestanden ik heb al een aantal bestanden gedownload

ogg.dll en vorbiss enzo maar nu vraag hij om vorbis_synthesis_read ??? kan iemand mij daar mee helpen. had het spel ooit eerder en dat deed het perfect snap niet waarom hji zo raar doet

Geplaatst:

ik heb mta gedownload met san andreas der bij

Wij verschaffen hier geen hulp aan mensen die een illegale kopie van GTA (San Andreas) hebben. GTA SA kost tegenwoordig nog maar zo'n 15 euro. Dat kan je toch wel kwijt aan dit spel?

Het zou overigens kunnen dat ik je bericht verkeerd begrepen heb (gebruik van interpunctie is echt geen luxe), in welk geval je me altijd een PM mag sturen.

Geplaatst:

ik heb mta gedownload met san andreas der bij

Wij verschaffen hier geen hulp aan mensen die een illegale kopie van GTA (San Andreas) hebben. GTA SA kost tegenwoordig nog maar zo'n 15 euro. Dat kan je toch wel kwijt aan dit spel?

Het zou overigens kunnen dat ik je bericht verkeerd begrepen heb (gebruik van interpunctie is echt geen luxe), in welk geval je me altijd een PM mag sturen.

:slotje:

ik heb san andreas gekocht maar mta moet je downloaden en daar vraag ik hulp mee over het vorbis_synthesis_read kan je me helpen of niet? zou heel fijn zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...