Jump to content

Internet doet raar.


K1pc0rn

Recommended Posts

mijn internet doet een beetje raar, want mijn NAT van mijn xbox 360 is moderate, terwijl die eerst op OPEN stond, en nu kan ik met mijn Ipod Touch 4G niet meer internetten, terwijl die wel gewoon het netwerk vind?! hij zegt: "geen verbinding mogelijk"

hoe kan ik dit allemaal opslossen?

EDIT: Als ik mijn NAT open zet op de Xbox dan kan ik niet meer op het internet met mijn Ipod.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeert om met je ipod touch meer in de buurt van je modem te gaan zitten? Je xbox heeft niets met je algemene internetverbinding te maken, dus als je in de buurt van je ( draadloze modem, als je geen kabelinternet hebt ) zit dan zou je ipod touch je netwerkverbinding aan moeten geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De wat oudere routers kunnen volgens mij maar een bepaald aantal apparaten tegelijk aan.

Is het zo dat als je je ipod eerst aan zet en daarna je Xbox, je hem niet meer kan gebruiken?

Dat ik m'n iPod touch niet meer kan gebruiken?

Zal morgen wel ff kijken. Ik wil gewoon dat mijn Xbox 360 NAT open staat en dat ik ook op het internet kan met m'n ipod

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...