Jump to content

Sniper - Ghost warrior

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sniper: Ghost Warrior

Ontwikkelaar City Interactive

Uitgever City Interactive

Genre Sniper/Stealth

Platforms Xbox 360/PS3/PC

Aantal spelers 16 on/offline

Release PC en Xbox 360: 09-07-2010 PS3: Q1 2011

DemoHier

Over de game:

In Sniper: Ghost Warrior beleef je een avontuur op het Zuid-Amerikaanse eiland Isla Trueno. Hier regeert de dictator Generaal Vasquez met harde hand. Als lid van een geheime commando-eenheid infiltreer je de gelederen van de troepen van Vasquez om zijn regime ten val te brengen.

Sniper: Ghost Warrior draait om realisme en dat uit zich onder andere in het schietsysteem. Voor schoten op lange afstand moet rekening worden gehouden met de afstand, snelheidsafname van de kogel en de windkracht. Er moet niet altijd als sluipschutter te werk gegaan worden, want soms wordt de speler gedwongen om in open gebied de strijd aan te gaan. Spelers kunnen hun vaardigheden tentoon spreiden in zestien verschillende missies, die zich afspelen in onder andere een mijn, de jungle en een olieraffinaderij

Screens:

sniper-ghost-warrior.jpg

enviro_village2.jpg

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

Klopt. Alleen die bullet-cam is gwn zooo mooi, die zou ik meerdere spellen moeten komen :klap: En hier is trouwens een demo. Als je deze opstart krijg je waarschijnlijk een waarschuwing dat je demo afgelopen is, zet dat je pc datum 1 of 2 jaar terug :bonk:

Geplaatst:

Klopt. Alleen die bullet-cam is gwn zooo mooi, die zou ik meerdere spellen moeten komen :klap: En hier is trouwens een demo. Als je deze opstart krijg je waarschijnlijk een waarschuwing dat je demo afgelopen is, zet dat je pc datum 1 of 2 jaar terug :bonk:

Demo toegevoegd

Geplaatst:

er was toch al eerder een sniper game van hun verschenen ? Die kreeg trouwens bar slechte reviews.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik zag hiervan reclame in zo´n metrostation in Londen, dus ik onthouden en opzoeken. Lijkt me gaaf spel, ik vind sniperen wel leuk, alleen soms wil ik ook wel een beetje afwisseling. Dit is denk ik alleen sniperen, misschien wel leuk, maar MP zou ik dan liever CoD doen.

Geplaatst:

Helaas is de game technisch wel een beetje brak :(

vijanden die jou al zien voordat je het muurtje om bent (allah wallhack)

Geplaatst:

Helaas is de game technisch wel een beetje brak :(

vijanden die jou al zien voordat je het muurtje om bent (allah wallhack)

Serieus ?

Geplaatst:

Game is op zich aardig, het sniperen is wel grappig. Veel leuker dan bij COD waar het te simpel is. Nu moet je met dingen rekening houden zoals wind en afstand, best grappig. Minimap is slecht te zien waar iedereen staat, kan ook aan m'n tv liggen natuurlijk. Alles ziet er wel erg goed uit. Voor de rest ja ik heb alleen de laatste missie nog niet uitgespeeld, lukt me maar niet, sluip gneoeg maar ze zien me te gauw. Je bent er allemaal snel doorheen, verwacht ook geen grote actie zoals COD of Battlefield, het is veelal sluipen.

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen wat een bullitcam is;p

Als je schiet dan volgt de camera de kogel totdat hij inslaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...