Dylann. Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 (bewerkt) Hey Nou vandaag wilde ik een spel erin stoppen, ik wacht tot die laadt. Maar nee het spel komt erniet voor.. Het disc icoontje staat er niet de game laadt wel als ik het derin stop, maar dat icoontje waar op je kunt klikken komt niet.. Weet iemand wat er aan de hand is? MvG Ik wist niet waar ik dit zo snel moest zetten. Bewerkt: 4 april 2011 door Dylann. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Is dit bij alle games? Zoja dan kan je disk reader kapot zijn. Reageren
Dylann. Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Maar hoe, ik heb vandaag nog gespeeld. En is dat duur te laten maken? Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Op marktplaats.nl en ebay.nl kunnen mensen die daarvoor geadverteerd hebben je PS3 maken op kosten uiteraard, ik heb voor je gekeken en de gemiddelde kosten daarvan zijn 65 euro. Als je naar de betrouwbaarheids punten op ebay kijkt, en naar de duimpjes omhoog op marktplaats. Dan weet je dat je diegene kan vertrouwen, op deze manier heb ik mijn Xbox 360 laten maken via marktplaats. Veel succes verder. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Is dit bij alle games? Zoja dan kan je disk reader kapot zijn. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Op MSN las ik dat ie een andere PS3 kreeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.