Jump to content
Joriz

LibertyKillerZ bestaat 3 jaar!

De op GTAGames.nl ondergebrachte Grand Theft Auto IV clan LibertyKillerZ bestaat deze maand alweer 3 jaar. Net als voorgaande jaren is het daarom ook deze keer weer tijd voor een Feestmaand! Het LibertyKillerZ subforum is de komende maand volledig verbouwd en toegankelijk voor elk forumlid. Ook dit jaar organiseren ze weer verschillen online multiplayertoernooien, prijsvragen, quizzen, forumspelletjes, awards en andere leuke activiteiten. Ook presenteert LibertyKillerZ vanaf vandaag zijn nieuwe logo die in onderstaand filmpje te bewonderen is!

Win GTAGames Goodies!

Een van onze belangrijkste activiteiten deze feestmaand is de "LKZ Multiplayer Super Cup". In dit toernooi worden 3 verschillende meetings gespeeld in respectievelijk GTA IV, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony en jij mag zelf bepalen aan welke meeting je mee doet. Elke meeting staat in het teken van één gamemode. De winnaar van elke meeting mag zich daarna dan ook de beste Multiplayer noemen van de game én game-mode. Naast deze eeuwige roem krijgt elke winnaar ook nog een GTAGames Goodie pakket, bestaande uit een GTAGames Keycord, een GTAGames Sticker en een GTA IV Sticker. Aangeboden door GTAGames.nl! Inschrijven voor een of meerdere meetings kan hier.

Feestmaand

HetLibertyKillerZ forum is feestelijk geopend van zondag 3 april t/m zondag 1 mei 2011 en beschikbaar voor elk forumlid. Leden die beschikken over een PlayStation 3 en een van bovenstaande games zijn daarnaast welkom op onze multiplayer-avonden. Houd vooral het mededelingen-topic in de gaten voor de laatste meetings!

De clanleden van LibertyKillerZ zien je graag in het LibertyKillerZ forum. De muziek en de drankjes staan klaar! :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Gefeliciteerd ;)

Jammer dat ik niet echt veel multiplayer doe. Ik heb laatst wel 3 maanden xbox live gekocht maar ik had vaak problemen met verbinding, dan kwam die niet die map in enzo dus had ik er later niet zoveel aandacht meer aangegeven. Jammer dat ik niet weet hoe het is om echt multiplayer te doen met gta IV met veel mensen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...