Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik wil de tattoo en vehicles en clothes TXD van GTa SA veranderen door ze aan te passen of totaal te veranderen maar met welk progamma kan ik die plaatjes er voor maken met egt goede kleuren effecten <_< Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 owke waar kan ik deze downloaden met crack als t kan, zonder geld te betalen en geen trial, PM me plz i.v.m met forum regels Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 owke waar kan ik deze downloaden met crack als t kan, zonder geld te betalen en geen trial, PM me plz i.v.m met forum regels dat zijn wares dat mag niet maar op hier kan je wel een trial downloaden. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 zou ut ook lukken met download progamma Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 zou ut ook lukken met download progamma Hiervoor kan je een waarschuwing krijgen. Warez Request op GTAGames is verboden (denk aan illegaal gedownloade spellen, links vragen/geven). Dit wordt erg zwaar bestraft Je wilt een mod beginnen, vervolgens open je 2897 topics hoe je met de TXD Workshop moet werken, hoe je de plaatjes eruit met halen en met welk programma ze je het best kan maken. Ik weet niet hoe je het wilt beginnen, maar ik wens je alvast succes. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 zou ut ook lukken met download progamma Hiervoor kan je een waarschuwing krijgen. Warez Request op GTAGames is verboden (denk aan illegaal gedownloade spellen, links vragen/geven). Dit wordt erg zwaar bestraft Je wilt een mod beginnen, vervolgens open je 2897 topics hoe je met de TXD Workshop moet werken, hoe je de plaatjes eruit met halen en met welk programma ze je het best kan maken. Ik weet niet hoe je het wilt beginnen, maar ik wens je alvast succes. Ik weet t vraag een beetje veel, maar ik kan nix in de master tutorial list vinden, of ergens anders, ook niet in de F.A.Q list Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 zou ut ook lukken met download progamma Hiervoor kan je een waarschuwing krijgen. Warez Request op GTAGames is verboden (denk aan illegaal gedownloade spellen, links vragen/geven). Dit wordt erg zwaar bestraft Je wilt een mod beginnen, vervolgens open je 2897 topics hoe je met de TXD Workshop moet werken, hoe je de plaatjes eruit met halen en met welk programma ze je het best kan maken. Ik weet niet hoe je het wilt beginnen, maar ik wens je alvast succes. Ik weet t vraag een beetje veel, maar ik kan nix in de master tutorial list vinden, of ergens anders, ook niet in de F.A.Q list het photoshopen is in feite geen modden, het art forum, hier kan je alles vinden over het maken van logos/signatures/avaters/ etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.