delete45 Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Hallo, Weet iemand nog leuke shootergames voor de computer die je met een gamepad kan spelen? Ik kan er zelf namelijk niet zo veel vinden :S Alvast bedankt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Euh, probeer games te zoeken die zowel voor een console als voor de PC zijn uitgekomen? Je kan Fallout 3 of Fallout 3 New Vegas proberen? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Crysis 2 is een aanrader, deel 2 is minstens even goed als deel 1 als je het aan mij vraagt. De pluspunten van Crysis 2 zijn de mooie graphics en de lange singleplayer, ook de multiplayer is erg goed en krijgt op de meeste gameratingsites een pluspunt. De minpunten van Crysis 2 zijn de vele bugs die erin zitten, en de singleplayer is totaal onbegrijpelijk. En moeilijk te snappen als je Crysis 2 voor het eerst uitspeelt, maar de game is wat mij betreft zo mooi en goed dat die bugs de pret niet bederven. Succes met je keuze(s)! Reageren
delete45 Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Zien er allebij goed uit! Maar ik ga voor Crysis 2 denk ik, die ziet er net iets mooier uit. Bedankt voor de moeite als iemand nog andere games weet hoor ik het graag! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.