Jump to content

Gta-4


mekane

Recommended Posts

Beste mensen,

ik heb gister een nieuwe pc gekregen natuurlijk wil ik gta erop spelen.

Can you run it zegt dat het niet kan vanwege me videokaart ik heb een gforce 7300 en can you run it raad een 7900 aan kan dit verschil maken de rest is allemaal voldoende! oja het is een 512 versie

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een 7300GT heb zal het spel niet goed werken.

waarom ? want ik heb wel 512 videkaart dan moet ie het toch makelijk doen ik had een videkaart van ATI 4650 en die stond er volgesmij ook nie tussen en deed et ook gwn.

Ik heb in me laptop ook een videokaart die er niet tussen staat pakt em ook gwn dus wrm zou ie niet kunnen werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een 7300GT heb zal het spel niet goed werken.

waarom ? want ik heb wel 512 videkaart dan moet ie het toch makelijk doen ik had een videkaart van ATI 4650 en die stond er volgesmij ook nie tussen en deed et ook gwn.

Ik heb in me laptop ook een videokaart die er niet tussen staat pakt em ook gwn dus wrm zou ie niet kunnen werken?

Dus jij ging van een HD 4650 naar een 7300 GT?

Die HD 4650 is veel beter. Die 7300 GT kun je weg doen, daar krijg je hem waarschijnlijk niet eens mee opgestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een 7300GT heb zal het spel niet goed werken.

waarom ? want ik heb wel 512 videkaart dan moet ie het toch makelijk doen ik had een videkaart van ATI 4650 en die stond er volgesmij ook nie tussen en deed et ook gwn.

Ik heb in me laptop ook een videokaart die er niet tussen staat pakt em ook gwn dus wrm zou ie niet kunnen werken?

Het hangt niet alleen af van de hoeveelheid VRAM die er op een kaart zit maar het hangt af van vele andere factoren, zoals de GPU etc. Ook de andere onderdelen van je PC spelen een grote rol bijvoorbeeld je processor en het hoeveelheid geheugen wat je hebt. Toch vind ik het raar dat je van een ATI 4650 terug gaat naar een GeForce 7300GT aangezien dit een flinke stap terug is.

Geef anders even al je PC Specificaties door.

De meeste kan je vinden door naar "start" te gaan en dan "uitvoeren" hierin typ je dan "dxdiag" er zal dan een scherm worden geopend waar je meerdere specificaties etc. kan vinden. Zo nodig zijn er op het internet nog verschillende tools te vinden om meer specificaties te verkrijgen.

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat die videokaart niet te gebruiken valt in combinatie met GTA IV omdat de videokaart helaas te veroudert/sloom is om GTA IV te runnen.

Kijk anders even op tweakers.net, daar heb je goede budgetkaarten die echt behoorlijke goede prestatie's leveren voor zo rond de 120 euro ( ik maak geen reclame, ik verwijs hem enkel door naar de pricewatch ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat die videokaart niet te gebruiken valt in combinatie met GTA IV omdat de videokaart helaas te veroudert/sloom is om GTA IV te runnen.

Kijk anders even op tweakers.net, daar heb je goede budgetkaarten die echt behoorlijke goede prestatie's leveren voor zo rond de 120 euro ( ik maak geen reclame, ik verwijs hem enkel door naar de pricewatch ;) )

Dan moet je natuurlijk wel eerst even weten wat er nog meer qua onderdelen in de PC zit anders kan je wel een kaart gaan kopen maar dan kan het zijn dat deze incorrect gaat werken en naar mijn weten is dat niet wat hij wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Flitskikker geeft het zelf (nog) niet aan, dus ik grijp even de kans:

Download Flitskikkers Infotool, draai het programma om je PC specs in beeld te brengen, en gebruik de "Maak BBcode" functie om de testresultaten hier in het topic in een reactie te plaatsen. Op die manier kunnen de PC experts hier je veel doelgerichter adviseren.

Om argwanen te voorkomen: Flitskikker is één van de crewleden op dit forum, het is volledig betrouwbare software. Ik heb 'm zelf ook. (Al weet ik niet of ik de "echte" versie heb, of de testversie. :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Flitskikker geeft het zelf (nog) niet aan, dus ik grijp even de kans:

Download Flitskikkers Infotool, draai het programma om je PC specs in beeld te brengen, en gebruik de "Maak BBcode" functie om de testresultaten hier in het topic in een reactie te plaatsen. Op die manier kunnen de PC experts hier je veel doelgerichter adviseren.

Om argwanen te voorkomen: Flitskikker is één van de crewleden op dit forum, het is volledig betrouwbare software. Ik heb 'm zelf ook. (Al weet ik niet of ik de "echte" versie heb, of de testversie. :puh: )

Misschien is dit een beetje off-topic maar wat zoekt deze info-tool allemaal op?

Link to comment
Delen op andere websites

@iedreen,

ik ben niet van een 4650 naar een 7300 ggaan me 4650 is doorgebrand en heb een nieuwe pc oude aan me broertje gegeven... Dus ik heb nu een 7300 gt erin 512 ram geheugen 4gb en processor 2,4 ghz x2

Link to comment
Delen op andere websites

Rapport van Iwan's computer

Uitgevoerd op 9-4-2011, 16:39:34

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|Hewlett-Packard

|Computermodel:|HP xw4400 Workstation

|Computernaam:|IWAN-PC (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|Hewlett-Packard

|Model:|0A68h

|BIOS Fabrikant:|Hewlett-Packard

|BIOS Model:|Default System BIOS, versie 786D7 v02.06

|Aansluitingen:|PCI EXPRESS x16 SLOT/PCIEx16 (Gebruikt), PCI1 (Vrij), PCI EXPRESS x8' SLOT/PCIEx8 (Vrij), PCI EXPRESS x1 SLOT/PCIEx1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij)

|Poorten:|SATA0 (Geen), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SERIAL A (Serieel), SERIAL B (Serieel), PARALLEL (Parallel), USB 1 (USB), USB 2 (USB), USB 3 (USB), USB 4 (USB), USB 5 (USB), USB 6 (USB), FRONT USB (USB), FRONT USB (USB), KEYBOARD (Toetsenbord), MOUSE (Muis), REAR MIC (Audio), REAR LINE IN (Audio), VIDEO (Video), REAR HEADPHONE/LINEOUT (Audio), RJ45 (Netwerk), CPU FAN (Geen), CD-IN (Audio), AUX-IN (Audio), IDE (Geen), FDD (Geen), FRONT AUDIO (Audio), SYS FAN (Geen), SPEAKER (SPK) (Geen), Multibay (Geen), PASSWORD CLEAR (E49) (Geen), HOOD SENSE (HD SENSE) (Geen), HOOD LOCK (Geen), SECURITY (Geen), PCI FAN (Geen)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core2 CPU 6600 @ 2.40GHz (Dual Core)

|Kloksnelheid:|2400 MHz

|Socket & Cache(s):|XU1 PROCESSOR, 4096 KB L2 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|4095 MB RAM

|Type(s):|1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-533 PC2-4300 266 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-533 PC2-4300 266 MHz, DIMM), 1 MB RAM (Flash, Onbekend)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:)

|Grootte:|297,92 GB (297,92 GB (C:) )

|Vrije ruimte:|162,01 GB (162,01 GB (C:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Onbekend

|Model(len):|C: Volume1 SCSI, D: TSSTcorp CDDVDW TS-H653Q

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|High Definition Audio-apparaat

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|NVIDIA GeForce 7300 LE

|Beeldprocessor:|GeForce 7300 LE (0x01D1)

|Geheugengrootte:|64 MB VRAM

|Stuurprogramma:|nvd3dumx.dll,nvd3dum, versie 8.17.12.6658

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm

|Schermresolutie:|1024x768 (Normaal 4:3 XGA)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|84 Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)

|Model:|USB-invoerapparaat

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|USB

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: #

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|11.0

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Home Premium

|Versie:|6.1.7600

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Van die 64 mb vram vind ik vreemd ik heb toch echt 512 :S

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...