GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ik speel gta iv nu wel lang, maar ik weet niet hoe je een savegame verwijderd. Kan een van jullie mij helpen? Supergtagamer Reageren
Sharingan Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Op welke console ? Bij de PC is dit (geloof ik nog steeds) Bij Documenten en dan IV userfiles. En bij de consoles moet je even bij de settings van je HDD rondkijken. staat er vast wel bij Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ok, de savegame van iv staat in iedergeval hier: C:>Users>username>app data>local Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) Als je windows 7 hebt staat de savegame in: C:/User/AppData/Local/Rockstar Game/GTA IV/savegames Als je windows vista gebruikt staat de savegame in: C:\Users\je eigen naam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames ( hetzelfde als windows 7 zoals je ziet ) En ten slot voor windows xp: C:\Documents en Settings\je eigen naam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Open de map savegames en verwijder daarna de savegame die je niet meer wilt gebruiken, succes! Bewerkt: 6 april 2011 door Sjaakswabber Reageren
Sharingan Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ik zat toch in de buurt met nooit GTA IV op een pc gespeeld te hebben Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2011 ok, bedankt voor de info. nu kan ik eindelijk een savegame verwijderen ;p Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Simpelere wijze is gewoon om de savegame te overschrijven met een andere, natuurlijk. Deze methode is crossover consoles voor iedereen te gebruiken. Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Simpelere wijze is gewoon om de savegame te overschrijven met een andere, natuurlijk. Deze methode is crossover consoles voor iedereen te gebruiken. schrijf je je savegame niet automatisch over als je automatisch saven doet? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Dat ligt eraan. Als je handmatig in een savehouse een andere slot hebt gebruikt, gaat 'ie verder op dat gekozen slot met de autosave functie. Maar op die manier overschrijf je dus ook al het autosave spul: handmatig saven = overschrijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.