Jump to content

Gamecenter

GuitarGuy666

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Apple heeft op zijn ipod touch en ipad het programma: gamecenter.

Dit is een zelfdesoort programma als Windows Live.

Want is jouw naam in gamecenter? en welk games heb je op gamecenter?

Plaats dat hier.

[table=header]Naam gtaforum|Naam gamecenter

Supergtagamer|Breudgel

Grand Theft Auto Tom|TomdeBeer

BoerBanaan|banaanD[/table]

[table=header]gtaforum naam|games

supergtagamer|Doodle jump|angry birds rio|angry birds seasons|Angry birds|Cor mag rally|fastball 2|minigore|cut the rope|pocket god|Enigmo|cut the rope holiday|fruit ninja lite| sonic the hegedog|Plants vs zombies|taptap revenge 4|fragmental 3D lite|Enigmo 2

Grand Theft Auto Tom|Flight control|Anry birds|angry birds rio|angry birds seasons|Real Racing 2

BoerBanaan|Doodle Jump|Mega jump[/table]

Game-Center-Games.png

laatste update:

Bewerkt: door supergtagamer

Ah, een topic naar mijn hart. :bier:

Naam Game Center: TomdeBeer

Games die ik heb: Flight Control, Angry Birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Seasons en Real Racing 2

Ik wil weleens een spelletje doen via Game Center met een bekend iemand. :puh:

Overigens is het misschien een idee om een tabel te maken met daarin alle namen van leden met Game Center, zodat iedereen elkaar zo terug kan vinden. :tu:

Oh, en nog iets: Game Center is ook beschikbaar voor de iPhone. Om precies te zijn is Game Center voor de volgende Apple devices beschikbaar: iPod touch van de vierde generatie, iPod touch van de derde generatie, iPod touch van de tweede generatie, iPhone 4, iPhone 3GS en iPad (bron: Apple - Game Center).

@Hieronder: Ik heb je verzoek geaccepteerd. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ah, een topic naar mijn hart. :bier:

Naam Game Center: TomdeBeer

Games die ik heb: Flight Control, Angry Birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Seasons en Real Racing 2

Ik wil weleens een spelletje doen via Game Center met een bekend iemand. :puh:

Overigens is het misschien een idee om een tabel te maken met daarin alle namen van leden met Game Center, zodat iedereen elkaar zo terug kan vinden. :tu:

Oh, en nog iets: Game Center is ook beschikbaar voor de iPhone. Om precies te zijn is Game Center voor de volgende Apple devices beschikbaar: iPod touch van de vierde generatie, iPod touch van de derde generatie, iPod touch van de tweede generatie, iPhone 4, iPhone 3GS en iPad (bron: Apple - Game Center).

Ik voeg je even toe

Weet iemand of je je gamecenter ID/naam kan veranderen? Ik heb echt zo'n hele stomme naam gekozen en die zou ik graag willen veranderen als dat mogelijk is.

@Grand Theft Auto TOM: Bedankt! Het is gelukt!

Bewerkt: door paul007

Naam: BanaanD

Games: Doodle Jump en Megajump (de rest kan niet online :( )

omg wat is multimplayer van doodle jump irritant!! Je moet echt als eerste starten of je verliest..

Bewerkt: door BoerBanaan

Weet iemand of je je gamecenter ID/naam kan veranderen? Ik heb echt zo'n hele stomme naam gekozen en die zou ik graag willen veranderen als dat mogelijk is.

Dat is mogelijk ja. Dat doe je door naar de Game Center applicatie te gaan en dan op 'Account: <jouw e-mailadres>' te tikken. Daarna zie je een scherm met de volgende keuzes: Toon account, Log uit en Annuleer. Tik op Toon account. In de meeste gevallen moet je nog je Apple ID + wachtwoord invullen hierna. Je komt nu op het scherm met je accountgegevens van je Game Center. Onder 'Bijnaam' kun je je gebruikersnaam* veranderen. ;)

*Je gebruikersnaam in Game Center is je naam die je groot op het scherm in Game Center bij het tabblad 'Ik' ziet staan.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...