GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) Apple heeft op zijn ipod touch en ipad het programma: gamecenter. Dit is een zelfdesoort programma als Windows Live. Want is jouw naam in gamecenter? en welk games heb je op gamecenter? Plaats dat hier. [table=header]Naam gtaforum|Naam gamecenter Supergtagamer|Breudgel Grand Theft Auto Tom|TomdeBeer BoerBanaan|banaanD[/table] [table=header]gtaforum naam|games supergtagamer|Doodle jump|angry birds rio|angry birds seasons|Angry birds|Cor mag rally|fastball 2|minigore|cut the rope|pocket god|Enigmo|cut the rope holiday|fruit ninja lite| sonic the hegedog|Plants vs zombies|taptap revenge 4|fragmental 3D lite|Enigmo 2 Grand Theft Auto Tom|Flight control|Anry birds|angry birds rio|angry birds seasons|Real Racing 2 BoerBanaan|Doodle Jump|Mega jump[/table] laatste update: Bewerkt: 7 april 2011 door supergtagamer Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) Ah, een topic naar mijn hart. Naam Game Center: TomdeBeer Games die ik heb: Flight Control, Angry Birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Seasons en Real Racing 2 Ik wil weleens een spelletje doen via Game Center met een bekend iemand. Overigens is het misschien een idee om een tabel te maken met daarin alle namen van leden met Game Center, zodat iedereen elkaar zo terug kan vinden. Oh, en nog iets: Game Center is ook beschikbaar voor de iPhone. Om precies te zijn is Game Center voor de volgende Apple devices beschikbaar: iPod touch van de vierde generatie, iPod touch van de derde generatie, iPod touch van de tweede generatie, iPhone 4, iPhone 3GS en iPad (bron: Apple - Game Center). @Hieronder: Ik heb je verzoek geaccepteerd. Bewerkt: 6 april 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ah, een topic naar mijn hart. Naam Game Center: TomdeBeer Games die ik heb: Flight Control, Angry Birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Seasons en Real Racing 2 Ik wil weleens een spelletje doen via Game Center met een bekend iemand. Overigens is het misschien een idee om een tabel te maken met daarin alle namen van leden met Game Center, zodat iedereen elkaar zo terug kan vinden. Oh, en nog iets: Game Center is ook beschikbaar voor de iPhone. Om precies te zijn is Game Center voor de volgende Apple devices beschikbaar: iPod touch van de vierde generatie, iPod touch van de derde generatie, iPod touch van de tweede generatie, iPhone 4, iPhone 3GS en iPad (bron: Apple - Game Center). Ik voeg je even toe Reageren
paul007 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Weet iemand of je je gamecenter ID/naam kan veranderen? Ik heb echt zo'n hele stomme naam gekozen en die zou ik graag willen veranderen als dat mogelijk is. @Grand Theft Auto TOM: Bedankt! Het is gelukt! Bewerkt: 8 april 2011 door paul007 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Naam: BanaanD Games: Doodle Jump en Megajump (de rest kan niet online ) omg wat is multimplayer van doodle jump irritant!! Je moet echt als eerste starten of je verliest.. Bewerkt: 7 april 2011 door BoerBanaan Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Weet iemand of je je gamecenter ID/naam kan veranderen? Ik heb echt zo'n hele stomme naam gekozen en die zou ik graag willen veranderen als dat mogelijk is. Dat is mogelijk ja. Dat doe je door naar de Game Center applicatie te gaan en dan op 'Account: <jouw e-mailadres>' te tikken. Daarna zie je een scherm met de volgende keuzes: Toon account, Log uit en Annuleer. Tik op Toon account. In de meeste gevallen moet je nog je Apple ID + wachtwoord invullen hierna. Je komt nu op het scherm met je accountgegevens van je Game Center. Onder 'Bijnaam' kun je je gebruikersnaam* veranderen. *Je gebruikersnaam in Game Center is je naam die je groot op het scherm in Game Center bij het tabblad 'Ik' ziet staan. Bewerkt: 7 april 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.