Volgers 0 L.A. Noire's derde trailer donderdag online! Door Joriz, 6 april 2011 Bericht rapporteren De derde trailer van L.A. Noire komt donderdagavond online. De nieuwe trailer zal natuurlijk weer te zien zijn op GTAGames.nl Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Leuk dat ze ons steeds meer tonen over het spel maar ik heb het ondertussen wel gehad met de trailers Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Leuk dat ze ons steeds meer tonen over het spel maar ik heb het ondertussen wel gehad met de trailers Ik ook, ik wil gewoon de game! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Incognation Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Ben benieuwd! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Heb liever gameplay's dan trailers.. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Ik ben benieuwd maar ben het wel met boertijger eens Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Voor de mensen die het spel nu al willen, de kans is groot dat het spel nog een aantal vervelende fouten bevat. En ik kijk ook niet raar op als ze hem één keer uitstellen. Vind ik wel wat voor Rockstar Games. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Geduldig wachten. Je kan wel rondschreeuwen dat je hem nu al wil, maar daar zal men zich niks van aantrekken. En inderdaad, zoals K-P al zei, is het bijna gebruikelijk dat een release wordt uitgesteld, dus kijk daar niet raar van op. Geniet ondertussen nog even van de diverse trailers en gameplay die al wel beschikbaar zijn Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Voor de mensen die het spel nu al willen, de kans is groot dat het spel nog een aantal vervelende fouten bevat. En ik kijk ook niet raar op als ze hem één keer uitstellen. Vind ik wel wat voor Rockstar Games. Tja, RDR heeft best veel fouten ja dus nu willen ze voorkomen dat er fouten in L.A Noire zitten. Maar ik heb nog meer spellen waar ik lol mee heb dus voor mij het voordeel dat de tijd snel zal gaan. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Red Dead Redemption is ontwikkeld/'gemaakt' door Rockstar. En L.A. Noire is ontwikkeld/(gemaakt ) door Team Bondi en wordt enkel door Rockstar Games uitgegeven. Wel heeft de game magic Rockstar touches gekregen Dus het valt bijna niet te vergelijken. Behalve het RAGE engine die dan nog meer uitgebreid/up-to-date zal zijn Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 6 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2011 Wachten duurt lang lang lang... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 april 2011 Oke het is nu donderdag wat nu XD Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 7 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 april 2011 Oke het is nu donderdag wat nu XD Geduld, geduld. In Amerika is het nog maar ochtend he. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 april 2011 niet aangedacht Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jordy-W92 Geplaatst: 7 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Om 18:00 uur staat hij online. Vers van de pers, van Rockstar's Twitter :-) http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/55993293036728320 Bewerkt: 7 april 2011 door Jordy-W92 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De derde trailer van L.A. Noire komt donderdagavond online. De nieuwe trailer zal natuurlijk weer te zien zijn op GTAGames.nl
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites