Martinus.Design Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Hallo, weet iemand misschien een leuke domein naam voor mijn site?? Het is een site over van alles. Ik heb zelf al ''WaveNet'' Wave geprobeert maar die zijn bezet. Alvast bedankt. Reageren
loatty Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 en van alles houdt in? echt van alles, of van alles over een bepaald iets...? Reageren
Ophion Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Heb je misschien ook al een design van je website? Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Ik denk dat je toch vooral zelf een domeinnaam zult moeten bedenken. Als iemand namelijk een leuke domeinnaam weet, zal hij hem wellicht zelf willen registeren. Mocht je datgene wat al bezet is willen nemen, dan kan je eventueel ook overwegen een andere extensie te gebruiken, bijvoorbeeld .net of .eu in plaats van .com of .nl. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Zoals Thundercover zegt kan je dit beter zelf bedenken. Misschien moet je maar is gaan brainstormen over het onderwerp en alles opschrijven wat er mee heeft te maken. Daarna kan je één of meerde woorden combineren tot een leuke naam voor je website. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Ik wil me nergens mee bemoeien , maar dit is een topic van April , misschien de volgende keer naar de tijd van het laatste bericht kijken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.