Jump to content

Nieuwe domeinnaam?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, weet iemand misschien een leuke domein naam voor mijn site?? Het is een site over van alles. Ik heb zelf al ''WaveNet'' Wave geprobeert maar die zijn bezet. Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik denk dat je toch vooral zelf een domeinnaam zult moeten bedenken. Als iemand namelijk een leuke domeinnaam weet, zal hij hem wellicht zelf willen registeren. Mocht je datgene wat al bezet is willen nemen, dan kan je eventueel ook overwegen een andere extensie te gebruiken, bijvoorbeeld .net of .eu in plaats van .com of .nl.

Geplaatst:

Zoals Thundercover zegt kan je dit beter zelf bedenken. Misschien moet je maar is gaan brainstormen over het onderwerp en alles opschrijven wat er mee heeft te maken. Daarna kan je één of meerde woorden combineren tot een leuke naam voor je website.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik wil me nergens mee bemoeien , maar dit is een topic van April , misschien de volgende keer naar de tijd van het laatste bericht kijken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...