the-reverzer Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Linkje naar een YouTube profiel waar alle The Lost And Damned Cutscenes op staan. Binnenkort worden er ook de Cutscenes van TBOGT geüpload. Klik Hier Grtz TheReverzer
Royboow Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van
benhelsloot Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene
Royboow Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene een cutscene wil je terug zien omdat? er staat alleen echt belangrijke info over de volgende missie in.
benhelsloot Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene een cutscene wil je terug zien omdat? er staat alleen echt belangrijke info over de volgende missie in. mischiens ben je gay en je wilt de penis van strubs weer eens zien ofzo http://www.youtube.com/user/GoldenRainFactory#p/u/34/HoXDVZiqFZA zit niet te zeuren,hij bedoelt het toch goed en dan moet jij hem gelijk afkraken
Royboow Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene een cutscene wil je terug zien omdat? er staat alleen echt belangrijke info over de volgende missie in. mischiens ben je gay en je wilt de penis van strubs weer eens zien ofzo http://www.youtube.com/user/GoldenRainFactory#p/u/34/HoXDVZiqFZA zit niet te zeuren,hij bedoelt het toch goed en dan moet jij hem gelijk afkraken ik kraak hem niet af, ik zeg dat het vrij weinig nut heeft. als ik afkraak ziet het er anders uit
TekaLoca Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ik heb het altijd leuk gevonden om cutscenes te bekijken en zelf een paar keer terug te zien. Om er een topic van te openen.. i dunno, maar het is altijd handig
Sharingan Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Als mensen cutscenes opnieuw willen zien, kan je voor tBoGT, opnieuw missies doen, en de scenes bekijken. En voor de rest kun je, of opnieuw de game spelen of gewoon op Youtube zoeken. Beetje onnodig topic in mijn ogen
crazygamer Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Als mensen cutscenes opnieuw willen zien, kan je voor tBoGT, opnieuw missies doen, en de scenes bekijken. En voor de rest kun je, of opnieuw de game spelen of gewoon op Youtube zoeken. Beetje onnodig topic in mijn ogen Handig dat je het zegt :')
benhelsloot Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Als mensen cutscenes opnieuw willen zien, kan je voor tBoGT, opnieuw missies doen, en de scenes bekijken. En voor de rest kun je, of opnieuw de game spelen of gewoon op Youtube zoeken. Beetje onnodig topic in mijn ogen kan je dan ook de eerste cutscene zien ? ik dacht dat je gewoon de missie begint en de rest van de cutscene's kun je wel zien in de missie
Jacky-2007 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 In tegenstelling tot de gameplay video's die er genoeg zijn op Youtube, zijn cutscenes beschermt. Het is exclusieve content en eigendom van Rockstar Games en Take Two Interactive. De video's die er nu op staan zullen binnenkort verwijderd worden door Youtube. Inderdaad, als je de cutscenes wil zien, moet je gewoon de game gaan spelen.
Recommended Posts