Jump to content

GTA IV EFLC - Cutscenes


the-reverzer

Recommended Posts

Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van

soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien

en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van

soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien

en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene :puh:

een cutscene wil je terug zien omdat? er staat alleen echt belangrijke info over de volgende missie in.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van

soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien

en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene puh2.gif

een cutscene wil je terug zien omdat? er staat alleen echt belangrijke info over de volgende missie in.

mischiens ben je gay en je wilt de penis van strubs weer eens zien ofzo :puh:

http://www.youtube.com/user/GoldenRainFactory#p/u/34/HoXDVZiqFZA

zit niet te zeuren,hij bedoelt het toch goed en dan moet jij hem gelijk afkraken

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de cutscenes wilt zien dan kijk je ingame toch gewoon, ik snap hier het nut niet van

soms heb je een cutscene wat je wel wilt terug zien

en ik denk niet dat je weer helemaal het spel wilt uitspelen voor 1 cutscene puh2.gif

een cutscene wil je terug zien omdat? er staat alleen echt belangrijke info over de volgende missie in.

mischiens ben je gay en je wilt de penis van strubs weer eens zien ofzo :puh:

http://www.youtube.com/user/GoldenRainFactory#p/u/34/HoXDVZiqFZA

zit niet te zeuren,hij bedoelt het toch goed en dan moet jij hem gelijk afkraken

ik kraak hem niet af, ik zeg dat het vrij weinig nut heeft. als ik afkraak ziet het er anders uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen cutscenes opnieuw willen zien, kan je voor tBoGT, opnieuw missies doen, en de scenes bekijken. En voor de rest kun je, of opnieuw de game spelen of gewoon op Youtube zoeken.

Beetje onnodig topic in mijn ogen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen cutscenes opnieuw willen zien, kan je voor tBoGT, opnieuw missies doen, en de scenes bekijken. En voor de rest kun je, of opnieuw de game spelen of gewoon op Youtube zoeken.

Beetje onnodig topic in mijn ogen :)

Handig dat je het zegt :')

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen cutscenes opnieuw willen zien, kan je voor tBoGT, opnieuw missies doen, en de scenes bekijken. En voor de rest kun je, of opnieuw de game spelen of gewoon op Youtube zoeken.

Beetje onnodig topic in mijn ogen smile3.gif

kan je dan ook de eerste cutscene zien ?

ik dacht dat je gewoon de missie begint en de rest van de cutscene's kun je wel zien in de missie

Link to comment
Delen op andere websites

In tegenstelling tot de gameplay video's die er genoeg zijn op Youtube, zijn cutscenes beschermt. Het is exclusieve content en eigendom van Rockstar Games en Take Two Interactive.

De video's die er nu op staan zullen binnenkort verwijderd worden door Youtube. Inderdaad, als je de cutscenes wil zien, moet je gewoon de game gaan spelen. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...