Jump to content

Museum Piece


crazygamer

Recommended Posts

Ik heb hier op wikigta en en in verschillende topics al wat over gelezen, maar niet echt gevonden wat ik zocht, in die zin om de missie er mee te laten slagen. Kan iemand mij een duidelijke beschrijving geven met daarin wat te doen zodra je uit het museum komt? Ik ga namelijk altijd dood, of ik nou vlucht of schiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de mensen die vluchten in de auto's vermoorden. Het slimste is om eerst de bestuurder dood te schieten met een SMG, en dan de mensen die achterin de auto zitten. Want zodra de bestuurder dood is zullen de andere mensen in de auto moeten uitstappen, waardoor jij tijd hebt om ze te vermoorden. Als je een RPG hebt is het natuurlijk ook handig om ze op te blazen! :)

Voor meer info kan je kijken op de WikiGTA pagina van deze missie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik uit het gebouw kom is er nergens een cover plek, Isaac's crew en de politie komen van alle kanten, het lukt echt niet omdaar levend uit te komen, ik heb het al iets van 5 keer overnieuw moeten doen... Meer tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat deze video je kan helpen ;)

Ja, ik ga gwn gelijk wegrijden, anders lukt het me toch nooit

Gelukt, dankzij het filmpje, thx

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...