Jump to content

Pawno scrips

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, zins gister ben ik begonnen met een eigen server te maken, het wilt niet helemaal lukken..

Iemand die misschien een pawno script heeft voor cops and robbers die mij wilt helpen?

alvast bedankt.

Bewerkt: door Niewzwaag
Geplaatst:

er bestaan inderdaad downloadbare scripts, maar het is natuurlijk het mooist als je ze helemaal zelf maakt!

hiervoor kan je naar het samp scripting gedeelte gaan en de Pawn Master Tutorial List doorkijken. daarin staan allemaal tutorials waarmee je kan leren scripten!

veel succes :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

er bestaan inderdaad downloadbare scripts, maar het is natuurlijk het mooist als je ze helemaal zelf maakt!

hiervoor kan je naar het samp scripting gedeelte gaan en de Pawn Master Tutorial List doorkijken. daarin staan allemaal tutorials waarmee je kan leren scripten!

veel succes :tu:

Een begin voor een beginner zou wel handig zijn.

Nieuwzwaag, als ik jou was zou ik eerst wat filterscripts scripten.

Bijvoorbeeld hoogtemeters, snelheidsmeters enz.

Als je net bent begonnen met scripten, is een eigen script maken naar mijn geweten niet zo'n verstandig idee. Aangezien een script scripten veel tijd vraagt, en aandacht. Alleen maar tijd en aandacht.

Bewerkt: door coolnniek9
Geplaatst:

lol dit is al bijna een maand oud, maar ik denk niet dat je zomaar even begin met hoogte en snelheidsmeters. begin gewoon helemaal bij het begin, voertuigen toevoegen, objecten toevoegen, simpele commands maken. als je de basis onder de knie heb begin je met je eigen script met je basis ervaring. later stuit je wel op dingen die je nodig hebt om je server naar wens aan te passen die je dan weer bij kan leren, dialogs en werken met dcmd etc. en zo kom je steeds verder in scripten

Geplaatst:

Een eigenschap voor een goede scripter is dat deze zelf zijn problemen zoekt en daarvoor niet bij andere gaat vragen. Al zeker niet voor het beginnen ik heb ook bijna nooit hulp gevraagd aan mensen en zie wat ik nu allemaal kan van scripten... & programmeren. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...