Jump to content

PC Probleem.Hulp


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo, sinds een tijdje heb ik een vervelend probleem met mijn PC

Elke dag als ik hem start en bv Mozilla Firefox klik, dan opent hij het niet van de eerste keer.Je moet het dan meerdere keren snel namekaar drukken om te openen maar dan openen zich 50 Firefox's ofzo.Dit is soms ook met andere programma's.

Normaal moet er een piepje te horen zijn als ik de PC opstart , nou bij mij piept het wel... 3 keer.Uit ervaring weet ik dat dit betekent dat er iets niet in orde is,maar wat?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het is echt vervelend.Ik heb al met van alles gescant avg,spytbot e.d.

SpyBot vond wat bestanden en heeft ze verwijdert maar het probleem blijft zich voordoen.

Greetz.

Specs

Rapport van Gzim Selmanaj's computer

Uitgevoerd op 7/04/2011, 16:09:07

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|MEDIONPC

|Computermodel:|MS-7646

|Computernaam:|GZIMSELMANAJ-PC (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x86 (32-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|MEDIONPC

|Model:|MS-7646

|BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc.

|BIOS Model:|Default System BIOS, versie A7646MLN.108

|Aansluitingen:|AGP (Vrij), PCI1 (Vrij)

|Poorten:|J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|AMD Athlon II X4 620 Processor (Quad Core)

|Kloksnelheid:|2600 MHz

|Socket & Cache(s):|CPU 1, 2048 KB L2 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|3326 MB RAM

|Type(s):|2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (Overig-200 PC?-1600 100 MHz, DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:)

|Grootte:|930,41 GB (890,41 GB (C:) + 40,00 GB (D:) )

|Vrije ruimte:|669,92 GB (639,40 GB (C:) + 30,52 GB (D:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Onbekend

|Model(len):|D: Generic CF Card Reader USB Device USB, E: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS50 ATA Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: ONIREX 8HUVKH6 SCSI CdRom Device

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|(Generic USB-audio)

|Model:|USB-audioapparaat

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|ATI Radeon HD 5670

|Beeldprocessor:|ATI display adapter (0x68D8)

|Geheugengrootte:|512 MB VRAM

|Stuurprogramma:|aticfx32.dll,aticfx32.dll,aticfx32.dll,atiumdag.dll,atidxx32.dll,atiumdva.cap, versie 8.821.0.0

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm

|Schermresolutie:|1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|75 Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)

|Model:|USB-invoerapparaat

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|USB

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3), Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 94.226.107.101, MAC: 6C:62:6D:4A:A3:5F, DHCP: 195.130.132.102

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|11.0

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Home Premium

|Versie:|6.1.7600

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

De PC is volledige opgestart.

Dit gebeurt trouwens niet alleen na het opstarten maar ook bv als ik firefox sluit en daarna terug opstart reageert hij niet meteen.Niet alleen met FireFox trouwens maar omdat ik dit programma het meest gebruik, gebruik ik het als voorbeeld.

Dankjewel voor de info.en van de spoiler

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb besloten om heel Windows 7 opnieuw te installeren.Aangezien ik dit toch wou doen ,eerst 32bit maar nu ga ik 64bit installeren, heb ik er niks op tegen.

Maar even een vraag, ik heb 2 partities op mijn schijf C: en D: op C: staat dus windows en alles wat ik doe en heb opgeslaan.

Partitie C: is een Recover partitie , ik wou vragen zou het kunnen dat ik mijn bestanden ,backup, van partitie C: naar partitie D; kan kopieren en W7 opnieuw installeren zonder dat er iets verloren gaat op partitie D: ?

Ik heb veel bestanden waarvan ik een backup wil maken en ik heb geen al te grote stick.

Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wil het vandaag nog doen.

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt alles gewoon van C naar D kopieren. Tijdens de installatie moet je er wel op letten dat je de D schijf dan NIET formatteerd.

Als je de C schijf formatteerd en daar op installeerd blijft alles op D staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal moet er een piepje te horen zijn als ik de PC opstart , nou bij mij piept het wel... 3 keer.Uit ervaring weet ik dat dit betekent dat er iets niet in orde is,maar wat?

[table=header]3 short|Base 64K memory failure|A memory failure has occurred in the first 64K of RAM. The RAM IC is probably bad[/table]

http://www.bioscentral.com/beepcodes/amibeep.htm

Link to comment
Delen op andere websites

Dus RAM is kapot ?

Helpt een herinstallatie dan niet ? Nu heb ik ook het probleem dat als ik een USB aansluit dat hij het niet direct herkent en als je het via mijn computer probeert te openen dan geeft hij een error.

Ook met ram te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu MemTest aan het runnen , kijken of hij iets vind.

Is zojuist de 100% gepasseerd en nog 0 errors, hoelang zou ik hem moeten laten draaien?

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...