Jump to content

iPod Touch 4G downgraden


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hola,

Ik zit al een hele tijd te zoeken naar een goed IPSW bestand om mijn iPod Touch 4G te downgraden naar iOS 4.0.1, maar ik kan niets vinden. Kan iemand mij een goed IPSW bestand er voor geven?

Overigens mag dit topic toch wel, hé? :$ Aangezien het niet met illegale praktijken te maken heeft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon eens op google zoeken, ik durf te wedden om een krat bier dat je dan binnen het kwartier er wel een paar hebt gevonden.

-edit- Kom maar door met dat kratje bier, de eerte link, die ik binnen de halve minuut had was raak...

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Dus toch Jailbreak (mag eigenlijk niet over gesproken worden op het forum).

Ik zal wel eens voor je zoeken.

EDIT: deze al geprobeerd?

Maar ik doel niet op de jailbreak zelf, hé. Maar op het downgraden van het iOS. Aangezien het iets is wat niet iedereen doet voor jailbreaken, mag het gewoon, lijkt me.

Ga gewoon eens op google zoeken, ik durf te wedden om een krat bier dat je dan binnen het kwartier er wel een paar hebt gevonden.

Alsof ik al niet lang genoeg heb gezocht. :7

@Hierboven: Maar daar had ik al eerder gekeken. De downloadlinks die erop staan, zijn voor de iPhone en niet de iPod Touch. En dat maakt veel uit, niet?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

@Flippie: die had ik ook als eerste resultaat bij google..

Ik denk trouwens dat het helemaal niet mogelijk is om een iTouch 4G te downgraden omdat die is uitgekomen met iOS 4.2

Dit is wel degelijk mogelijk ik heb het ook gedaan maar dan met een tutorial die bedoeld is voor de iphone. Ik weet zo niet meer welke maar als het goed is werkt het wel. Zoek maar eens op met Google. Via Itunes downgraden werkt niet meer met de Shift toets en dan het IPSW bestand selecteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus toch Jailbreak (mag eigenlijk niet over gesproken worden op het forum).

Ik zal wel eens voor je zoeken.

EDIT: deze al geprobeerd?

Maar ik doel niet op de jailbreak zelf, hé. Maar op het downgraden van het iOS. Aangezien het iets is wat niet iedereen doet voor jailbreaken, mag het gewoon, lijkt me.

Ga gewoon eens op google zoeken, ik durf te wedden om een krat bier dat je dan binnen het kwartier er wel een paar hebt gevonden.

Alsof ik al niet lang genoeg heb gezocht. :7

@Hierboven: Maar daar had ik al eerder gekeken. De downloadlinks die erop staan, zijn voor de iPhone en niet de iPod Touch. En dat maakt veel uit, niet?

Ook dat valt via google te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Tadaaaaa Eerste hit met zoekterm "iPhone firmware download".

Overigens is downgraden ook illegaal want je moet bestanden wijzigen om te kunnen downgraden, buiten Apple om. Dus eigenlijk mag dit topic ook niet bestaan.

In Nederland wel ja? Ik dacht dat het hier net zoals in de VS legaal was om te downgraden en te jailbreaken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Tadaaaaa Eerste hit met zoekterm "iPhone firmware download".

Overigens is downgraden ook illegaal want je moet bestanden wijzigen om te kunnen downgraden, buiten Apple om. Dus eigenlijk mag dit topic ook niet bestaan.

In Nederland wel ja? Ik dacht dat het hier net zoals in de VS legaal was om te downgraden en te jailbreaken etc.

Het is geloof ik ook legaal, in Nederland. Maar op dit forum niet. Dus er mag niet over gesproken worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...