Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Hola, Ik zit al een hele tijd te zoeken naar een goed IPSW bestand om mijn iPod Touch 4G te downgraden naar iOS 4.0.1, maar ik kan niets vinden. Kan iemand mij een goed IPSW bestand er voor geven? Overigens mag dit topic toch wel, hé? :$ Aangezien het niet met illegale praktijken te maken heeft. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Waarom zou je hem willen downgraden? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Ik wil hem graag upgraden, maar dáár heb ik geen hulp bij nodig. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Je wilt hem downgraden omdat er nog geen jailbreak is voor de nieuwste iOS, duuh! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Ehm, downgraden naar 4.0.1 is nodig om te jailbreaken met 'jailbreakme', hé. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Dus toch Jailbreak (mag eigenlijk niet over gesproken worden op het forum). Ik zal wel eens voor je zoeken. EDIT: deze al geprobeerd? Bewerkt: 7 april 2011 door Golf_MK1 Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Ga gewoon eens op google zoeken, ik durf te wedden om een krat bier dat je dan binnen het kwartier er wel een paar hebt gevonden. -edit- Kom maar door met dat kratje bier, de eerte link, die ik binnen de halve minuut had was raak... Bewerkt: 7 april 2011 door flippie13 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Dus toch Jailbreak (mag eigenlijk niet over gesproken worden op het forum). Ik zal wel eens voor je zoeken. EDIT: deze al geprobeerd? Maar ik doel niet op de jailbreak zelf, hé. Maar op het downgraden van het iOS. Aangezien het iets is wat niet iedereen doet voor jailbreaken, mag het gewoon, lijkt me. Ga gewoon eens op google zoeken, ik durf te wedden om een krat bier dat je dan binnen het kwartier er wel een paar hebt gevonden. Alsof ik al niet lang genoeg heb gezocht. @Hierboven: Maar daar had ik al eerder gekeken. De downloadlinks die erop staan, zijn voor de iPhone en niet de iPod Touch. En dat maakt veel uit, niet? Bewerkt: 7 april 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 @Flippie: die had ik ook als eerste resultaat bij google.. Ik denk trouwens dat het helemaal niet mogelijk is om een iTouch 4G te downgraden omdat die is uitgekomen met iOS 4.2 Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 @Flippie: die had ik ook als eerste resultaat bij google.. Ik denk trouwens dat het helemaal niet mogelijk is om een iTouch 4G te downgraden omdat die is uitgekomen met iOS 4.2 Dit is wel degelijk mogelijk ik heb het ook gedaan maar dan met een tutorial die bedoeld is voor de iphone. Ik weet zo niet meer welke maar als het goed is werkt het wel. Zoek maar eens op met Google. Via Itunes downgraden werkt niet meer met de Shift toets en dan het IPSW bestand selecteren. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Oké dan, ik wist het ook niet zeker. Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Dus toch Jailbreak (mag eigenlijk niet over gesproken worden op het forum). Ik zal wel eens voor je zoeken. EDIT: deze al geprobeerd? Maar ik doel niet op de jailbreak zelf, hé. Maar op het downgraden van het iOS. Aangezien het iets is wat niet iedereen doet voor jailbreaken, mag het gewoon, lijkt me. Ga gewoon eens op google zoeken, ik durf te wedden om een krat bier dat je dan binnen het kwartier er wel een paar hebt gevonden. Alsof ik al niet lang genoeg heb gezocht. @Hierboven: Maar daar had ik al eerder gekeken. De downloadlinks die erop staan, zijn voor de iPhone en niet de iPod Touch. En dat maakt veel uit, niet? Ook dat valt via google te zoeken. Reageren
Sharingan Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Tadaaaaa Eerste hit met zoekterm "iPhone firmware download". Overigens is downgraden ook illegaal want je moet bestanden wijzigen om te kunnen downgraden, buiten Apple om. Dus eigenlijk mag dit topic ook niet bestaan. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Tadaaaaa Eerste hit met zoekterm "iPhone firmware download". Overigens is downgraden ook illegaal want je moet bestanden wijzigen om te kunnen downgraden, buiten Apple om. Dus eigenlijk mag dit topic ook niet bestaan. In Nederland wel ja? Ik dacht dat het hier net zoals in de VS legaal was om te downgraden en te jailbreaken etc. Reageren
Sharingan Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Tadaaaaa Eerste hit met zoekterm "iPhone firmware download". Overigens is downgraden ook illegaal want je moet bestanden wijzigen om te kunnen downgraden, buiten Apple om. Dus eigenlijk mag dit topic ook niet bestaan. In Nederland wel ja? Ik dacht dat het hier net zoals in de VS legaal was om te downgraden en te jailbreaken etc. Het is geloof ik ook legaal, in Nederland. Maar op dit forum niet. Dus er mag niet over gesproken worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.