Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Tadaaaaa Eerste hit met zoekterm "iPhone firmware download". Overigens is downgraden ook illegaal want je moet bestanden wijzigen om te kunnen downgraden, buiten Apple om. Dus eigenlijk mag dit topic ook niet bestaan. Die site kende ik al, maar die gaat maar tot iOS 4.1. Dus niet 4.0.1... Dus laat maar... Toch bedank ik iedereen voor de hulp. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Die site kende ik al, maar die gaat maar tot iOS 4.1. Dus niet 4.0.1... Dus laat maar... Toch bedank ik iedereen voor de hulp. Heb je mijn PB gelezen? Een 4G gaat 'maar' tot 4.1 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Óók... Hij gaat zowel op de iPod als op die site maar tot 4.1. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Óók... Hij gaat zowel op de iPod als op die site maar tot 4.1. Conclusie is simpel, Apple heeft nooit een 4.0.1 voor een 4G gemaakt, dus het gaat niet. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Óók... Hij gaat zowel op de iPod als op die site maar tot 4.1. Conclusie is simpel, Apple heeft nooit een 4.0.1 voor een 4G gemaakt, dus het gaat niet. Zoals ik al zee dus... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.