Vansloneker Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Het leek me leuk de mod Hidden Package Help te proberen. Maar ik snap niet waar ik hem moet installeren. In de readme staat "package1.dff & package.txd replaced to the ...\models\gta3.img". Wat moet ik daarmeee? In de map \models werkt het in ieder geval niet want ik zie geen pijlen. Toch de oplossing gevonden. Bewerkt: 7 april 2011 door Vansloneker Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Download IMG Tool 2.0 open daar gta3.img mee en vervang met dat programmatje de door jou genoemde bestanden, nu zou de mod moeten werken. Hier kun je IMG Tool 2.0 downloaden, http://grandtheftauto.filefront.com/file/IMG_Tool;44920 Succes! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Als je nog meer problemen hebt IMGtool, vraag mij maar. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Het lukt me niet. Als ik een bestand wil vervangen zegt imagetool dat het te groot. Als ik het wil verwijderen zegt het dat het in gebruik is en niet verwijderd kan worden (niet in gebruik). Ik heb van gta3.img al read only verwijderd en meer kan ik niet verzinnen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Kun je me de read me even geven? (PB graag) Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Had ik ook, ga naar de map Rockstar Games, rechtermuisknop, Alleen lezen uit vinken, toepassen, OK. daarna was het bij mij gefixed Reageren
Vansloneker Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Had ik ook, ga naar de map Rockstar Games, rechtermuisknop, Alleen lezen uit vinken, toepassen, OK. daarna was het bij mij gefixed Dit geprobeerd, het lukte pas nadat ik het op de precieze map waar gta3.img in staat had toegepast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.