ikt Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Leer je feiten kennen jongeman. Het zijn gewoon een groepje 12-jarigen die stoer willen doen, op 4chan zitten en zich uitleven met vooraf gemaakte hacktools. Het is kwalijk dat niemand dit feit serieus neemt. Alle mensen die op 4chan onder Anonymous posten in een kastje plaatsen van hackers is net zoiets als alle papa's van 11-12 jarigen het etiket van dochterverkrachter opplakken. Het is trouwens een opinie-artikel en volgens mij ben jij een medewerker van Sony die het min of meer vrije 4chan zwart wilt maken. Zoniet, ben je een onwetend persoon. Of mensen die het niet wisten, weten nu wat het probleem is waarom ze zomaar afgemeld werden @ PSN Jammer genoeg dat berichten met nuances slechter klinken en dus heel 4chan en zijn 304 miljoen userbase meteen als hacker worden aangewezen. Reageren
commando Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 (bewerkt) nee 11 of 12 jaar zijn ze niet... maar inderdaad ze zijn wel gemiddeld aan de jonge kant (16-25 jr ) Bewerkt: 25 april 2011 door commando Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Mogen ze die gasten eigenlijk niet arresteren wegens hacken? :$ Reageren
commando Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 da's ingewikkelder dan het lijkt... woont degene in NL dan kunnen ze idd gearresteerd worden, maar ze kunnen net zo goed in of vanuit zimbabwe ( noem maar een land ) wonen of opereren , en dan wordt het een stuk lastiger... Reageren
Basssss Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Die foto is in ieder geval genomen voor een Research Institute. Dus ik gok dat ze in Amerika wonen, of op z'n minst een engelstalig land. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Zijn dat ze echt op die foto? Ik heb trouwens gehoord(of het waar is mag joost weten) dat Anonymous uiteen loopt en dat er een soort van oorlog tussen elkaar is. Anonymous heeft altijd gezegt dat zij de gamers hier niet bij wilden betrekken. Volgens Anonymous stonden ze aan "onze" kant. Na de aanval op PSN ontkent Anonymous dat zij dit gedaan hebben. De vraag was dus, wie zijn zij dan wel? Toch noemden de hackers die meer dan 77 miljoen acounts heeft gehacked zichzelf Anonymous. Wat veel dachten is dat een groep hackers die op diefstal uit waren zichzelf voor doen als Anonymous om er zelf makkelijk onderuit te komen. Hier ging ik ook vanuit todat ik hoorde over oorlog tussen de hacker groep Anonymous. Wat nu "schijnt" is dat leden van Anonymous zichzelf niet aan de afspraken hielden en op andere dingen uit zijn dan de bedoeling was. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Dit klopt ook. Op de Games Paradise blog stond hier ook een bericht over: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.