K1pc0rn Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 (bewerkt) Hoeveel Euro heb jij denk je al verspild in je leven? En uitgegeven? ik denk iets van 150 euro, dat was een Xbox 360 die na een week al de RROD had. EDIT: en ik denk zometeen ook mijn PC; Moederbord is denk ik namelijk overleden 200 euro was die PC. dus denk 350 euries. Bewerkt: 9 april 2011 door lennart1995 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Hoeveel Euro heb jij denk je al verspild in je leven? ik denk iets van 150 euro, dat was een Xbox 360 die na een week al de RROD had. Garantie? Ot: Euro of 100? Ik ben best wel zuinig eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 (bewerkt) Ik denk in totaal iets van 2000/3000 euro aan onder andere computer, tv, games, playstation, iPod, uitgaan en af en toe wat eten of zo. Bewerkt: 8 april 2011 door BoerBanaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Ik denk in totaal iets van 2000/3000 euro aan onder andere computer, tv, games, playstation, iPod, uitgaan en af en toe wat eten of zo. Verspillen betekent niet uitgeven. Ik denk ongeveer 50,- ofzo? Ik heb van alles dat ik gekocht heb wel plezier gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Hoe bedoel je 'verspillen'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 (bewerkt) Even nadenken xD. Ik maak wel even een kort lijstje: TV, DVD & video: €700 (video heb ik wel wat problemen mee laatste tijd, in het begin werkte ie wel) Computer 1: €200 (weet niet zeker, maar ik denk dat ik daarvoor ook wel iets betaald zal hebben) Computer 2: €300 (ongeveer) Computer 3: €400 (ongeveer de helft van originele prijs) Radio 1, 2, 3, 4 of zo: €200 (weet niet hoeveel een radio kost eigenlijk maar ja xD, veel radio's omdat de cd-lezer vaak stuk ging, De radio die ik nu heb gaat gelukkig al een hele tijd mee) GSM 1: €50 GSM 2: €350 GSM 3: €399 Games enz: €500 (weet ik niet exact hoeveel dat samen is) deel Andere kleine spullen: €20 _____________________________________ Totaal: €3119 Ik denk dat ik daarvan 650 euro echt heb uitgegeven waar ik achteraf uiteindeijk niet zoveel aan had (dus verspild heb) xD. In dat bedrag zitten oa. radio 1 2 & 3, computer 2 (was domme koop), 100 euro aan games (heb vast ook wel games die ik eigenlijk toch niet wou). En ja.. Ongeveer wat ik vind dat ik verspild heb Een heel bedrag eigenlijk xD. Ben vast ook wel wat vergeten. Bewerkt: 8 april 2011 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Iedere uitgave doe ik met de beste bedoelingen, in dat opzicht heb ik niets verspild. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Als je bedoeld uitgegeven nou niet veel alleen aan me computer 600 euro en dan denk ik nog voor de rest 40 a 50 euro dus 650 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Toch wel al 2000 duizend , aan brommer, ps3 enzo... TV, pc, ipod, gsm kost allemaal geld hé, en veel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Zojuist nog 10 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Veel te veel om optenoemen, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Toch wel al 2000 duizend , aan brommer, ps3 enzo... TV, pc, ipod, gsm kost allemaal geld hé, en veel! En dat was allemaal verspilling? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Toch wel al 2000 duizend , aan brommer, ps3 enzo... TV, pc, ipod, gsm kost allemaal geld hé, en veel! En dat was allemaal verspilling? Nee zeker niet, maar ik weet de titel zegt iets anders, maar ik dacht me verspillen ook gewoon uitgeven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Qua uitgaves zit ik gemakkelijk rond de €5000 minimum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 zeg... bestond dit topic niet al eens in een iets andere vorm... ( wat was de laatste grote aankoop ofzo ) beetje veel voor de oudere onder ons om je hele kasboek hier neer te zetten... ( ofc voor 18- zijn de uitgaves anders ( minder ) , en heeft dit topic wel nut ) Cya, Commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.