Jump to content

Hoeveel euro heb jij al verspild in je leven?


K1pc0rn

Recommended Posts

Tsja als je luxe of dingen voor de heb koopt kun je je misschien afvragen of het wel nodig is. Van alle zooi die ik gekocht heb. heb ik (nog?) geen spijt. Goed met je geld omgaan, een beetje sparen en genieten is toch mooi? Zelfde als met het leven. Je kan 110 worden door nooit te zuipen en veilig in je huisje te kruipen, maar zou iemand die op zijn 40e dood gaat, maar wel alles van de wereld heeft gezien, minder goed hebben geleefd?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    4

  • GolfG60

    4

  • jordib12

    2

  • Cheers.

    2

14 euro aan 2 maanden mobiel internet. Had in totaal nog dik 300 van de 500MB over met de shitverbinding :puh:

Niet veel anders, ik geef weinig uit. En wat ik uitgeef is dik terugverdiend in de vorm van fun of voldoening :Y Al heb ik soms wat meer kunnen uitgeven.

Link to comment
Delen op andere websites

5000? ik weet best veel maarja 47 voor ps2 7 spellen voor ds 5 spellen voor de psp en 42 spellen voor de 360.

ik verspil niet zoveel aan eten ik smeer altijd een bruine boterham met kaas.

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

5000 duizend? ik weet best veel maarja 47 voor ps2 7 spellen voor ds 5 spellen voor de psp en 42 spellen voor de 360.

ik verspil niet zoveel aan eten ik smeer altijd een bruine boterham met kaas.

Dan moet het wel smeerkaas wezen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

5000 duizend? ik weet best veel maarja 47 voor ps2 7 spellen voor ds 5 spellen voor de psp en 42 spellen voor de 360.

ik verspil niet zoveel aan eten ik smeer altijd een bruine boterham met kaas.

Dus jij hebt 5000 duizend euro uitgegeven?

Komt dat niet neer op 5 miljoen euro(5 duizend is 5000, dus 5000 duizend komt neer op 5 000 000? :clown: )

Link to comment
Delen op andere websites

5000 duizend? ik weet best veel maarja 47 voor ps2 7 spellen voor ds 5 spellen voor de psp en 42 spellen voor de 360.

ik verspil niet zoveel aan eten ik smeer altijd een bruine boterham met kaas.

Dus jij hebt 5000 duizend euro uitgegeven?

Komt dat niet neer op 5 miljoen euro(5 duizend is 5000, dus 5000 duizend komt neer op 5 000 000? :clown: )

klein foutje :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch leuk dat we meteen weer worden afgerekend op een simpel foutje. :7

Ik heb niet bijzonder veel geld uitgegeven. Vroeger altijd wel veel computerspelletjes en dergelijke zooi, en tegenwoordig koop ik nog wel regelmatig kleding. Maar ik werk niet, en heb dus ook niet bijster veel te besteden. Maar ja, hoeft voor mij ook niet. Ik woon de komende paar jaar nog lekker thuis, dus dat komt wel goed. Werken voor mijn geld doe ik daarna wel weer. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Van het geld dat ik in mijn leven al verspild heb kan je denk ik het nieuwste type Mercedes kopen. Maar he, ik ben al oud én heb geleefd. Had het niet willen missen :bier:

Hier ook. Maar dat heb je als je ouder bent hè ;) En wat is nou verspillen?

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is nou verspillen?

Nutteloos geld uitgeven. Blijkbaar denkt men hier dat "verspillen" geld uitgeven is.

Hoeveel Euro heb jij denk je al verspild in je leven? En uitgegeven?

Eerst was die er niet, geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...