Jump to content

Hoeveel euro heb jij al verspild in je leven?


K1pc0rn

Recommended Posts

En wat is nou verspillen?

Nutteloos geld uitgeven. Blijkbaar denkt men hier dat "verspillen" geld uitgeven is.

Hoeveel Euro heb jij denk je al verspild in je leven? En uitgegeven?

Eerst was die er niet, geloof ik.

Je bent niet de enigste die eroverheen leest, eerst stond er ook een vraag om de titel te veranderen maar die is nog steeds hetzelfde :puh:

Maar het stond er al een tijdje ;)

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    4

  • GolfG60

    4

  • jordib12

    2

  • Cheers.

    2

Ik denk niet zo zeer veel, heb eens een keer goed 70 euro uitgegeven via me mobiel aan een of andere site waar ik per ongeluk op aboneerde (zo'n Jamba gezeik), en later weer, en toen later weer :$

Nu verspil ik eigenlijk weinig, ik haal vaak wel iets lekkers op het werk aan snoepgoed ofzo maar dan kies ik vaak wel de lekkerste dingetjes uit voor wat ik nog over heb, nog een sundae ofzo voor 2 euro.

Verder heb ik nog zo ongeveer 600 euro aan CD's liggen als het er niet meer zijn, en dan ook nog DVD's meegerekend (allemaal muziek-dvd's). Heb een bass staan waar ik nu uit me eigen portemonnee ook goed 120 euro aan heb uitgegeven, de rest kreeg ik.

Games heb ik wel maar die krijg ik altijd van me oom omdat hij ze koopt en dan pas beseft ze niet te spelen wegens tijdgebrek en kinderen waar het ongeschikt voor is :7

Ik heb een hele tijd terug ruim 60 euro besteed aan een Gamecube wat ik achteraf weinig gebruik, helemaal niet zelfs. Maar ik vind het geen verspilling, ik vind het toch leuk om als ik zin heb een retro-game te spelen, zo heb ik ook twee weken geleden 20 euro aan spul voor de gameboy gekocht aangezien ik die nog dagelijks gebruik :engel:

-----

Tel maar op, heb genoeg uitgegeven in mijn leven tot nu toe al, maar niet veel van die dingen wat ik mij nu nog kan herinneren was nutteloos. Van alle dingen die ik nu nog heb heb ik veel plezier. Dus ja.... Beoordeel zelf maar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Al veel te veel eigenlijk. Als ik niet zo lui zou zijn en 's morgens gewoon wat boterhammen smeer om mee te nemen naar school, hoef ik geen 3 euro te verkwisten aan een broodje + drank.

Lotto en Euro Millions nemen ook een hap uit mijn budget, want ik win absoluut niets. Eén keertje 10 euro denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb eens 50,- overgemaakt naar Giro 555..

Maar dat is naar mijn idee geen verspilling.. Nouja misschien wel, want kan ook deels in de eigenaars pocket komen. Maar als je het gedaan hebt uit medeleven voor slachtoffers is het zeker geen verspilling. Dan zou Bill Gates al miljarden verspild hebben, bijna de helft van zijn inkomen doneert ie aan goede doelen :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Verspild, zon 300 euro

Akai Tv, was snel kapoet

GH World tour band set, geen zak aan

Uitgegeven

rond de 800 euro aan games, laptop, radio, voetbalspul en heel veel snacks

Link to comment
Delen op andere websites

Belasting, en nog meer van die periodieke kosten.

Dat vind ik echt van die kansloze uitspraken, dat belasting geldverspilling is. Zonder belasting geen infrastructuur, zonder belasting geen politie en andere hulpverlenende diensten, zonder belasting geen scholen of stufi. Kortom; zonder belastingen geen maatschappij. Over de hoogte van belastingen kan worden getwist, over het überhaupt bestaan van belastingen lijkt mij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Belasting, en nog meer van die periodieke kosten.

Dat vind ik echt van die kansloze uitspraken, dat belasting geldverspilling is. Zonder belasting geen infrastructuur, zonder belasting geen politie en andere hulpverlenende diensten, zonder belasting geen scholen of stufi. Kortom; zonder belastingen geen maatschappij. Over de hoogte van belastingen kan worden getwist, over het überhaupt bestaan van belastingen lijkt mij niet.

Tuurlijk moeten er belastingen zijn, maar ik vind dat ze nu wel crimineel veel geld innen. Ik wil wel nog iets over houden hoor. En veel te veel geld gaat naar uitkeringen. Het meeste daarvan is in mijn mening toch echt wel verspilt geld hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 9 maanden later...

effe een lijstje

1 tv van 200

4 gamecube controllers van 80 euro

30 gameboy spellen die niet werken 50 euro

een paar weddenschappen 30 euro

5 wekkers van 60 euro

dat was het

dus

200+50=250

250+60=310

310+30=340

340+80=420

420 euro bij elkaar

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel Euro heb jij denk je al verspild in je leven? En uitgegeven?

ik denk iets van 150 euro, dat was een Xbox 360 die na een week al de RROD had. :bonk:

EDIT: en ik denk zometeen ook mijn PC; Moederbord is denk ik namelijk overleden :(

200 euro was die PC.

dus denk 350 euries.

kan nooit veel zijn want ik had en heb maar iets meer dan niets hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...