Jump to content

Savegame overzetten


520860

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik heb net een nieuw account op windows aangemaakt en ik wil daarop verder spelen met mijn (offline) live-account. Maar ik heb net het spel opgestart en mijn profiel is weg. Moet ik nu opnieuw beginnen of is er een manier om dat live-account alsnog te kunnen gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Log je nog in met je originele Windows Live account? Ik denk dat deze bestanden op je PC zijn opgeslagen en omdat je een nieuw account hebt staan deze bestanden nog op je oude account. Deze moeten dan worden overgezet naar je nieuwe account. Je kunt het beste op dat oude account verdergaan of opnieuw beginne. Ik zal nog even zoeken hoe je het moet overzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

De savegames staan in deze map:

Windows XP SP3

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Windows Vista en Windows 7

C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Je kan dus proberen om de oude savegame te kopiëren naar de nieuwe locatie, onder je nieuwe gebruikersnaam. Je kan het proberen, maar ik denk niet dat het zal lukken want mij is het ook nooit gelukt om een savegame te kopiëren naar een nieuwe PC, onder hetzelfde LIVE account.

Link to comment
Delen op andere websites

In die map staan een aantal mappen die allemaal beginnen met "user" waarna er een hele reeks getallen volgt (zoiets). Is zo'n map een savegame?

Zo'n map is de map waarin je savegames staan, die nummers zijn eigenlijk een soort van identificatiecode van je LIVE account.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...