devos112 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Zodra ik een server join gaat hij naar het singleplayer menu Ik heb GEEN mods En ik heb versie 1 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Je hebt dan zojuist wel Versie 2. Dus je hebt uiteraad dan geen versie 1. Downgraden hem is! (Klik hier voor de downgrader.) Reageren
devos112 Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) als jij het zegt ga ik die nu uitproberen Gedowngrade Nu test ----Resultaat---- Probleem is NIET verholpen Bewerkt: 9 april 2011 door devos112 Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Probeer eens de versie 1.01 patch van GTA San Andreas, Hier kun je die patch downloaden. http://www.fileplanet.com/155971/150000/fileinfo/Grand-Theft-Auto:-San-Andreas-Patch-v1.01 Hopelijk werkt SA:MP daarna wel, succes! Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Nee, dat moet je zeker niet doen. Met de No More Hot Coffee patch (aka versie 1.01) wordt het probleem zeker niet verholpen. Single Player can load for 2 reasons - you have installed SA:MP to the wrong folder or you have the wrong version of San Andreas. If you have the wrong version it's easy to fix. Download this patch (Zie post BoerTijger) that downgrades it to the right version. Sometimes the single-player menu will be shown, but SA:MP will have in fact loaded properly. To fix this you simply need to select an item on the menu then press esc until you're out of it, then SA:MP will proceed to load. Reageren
devos112 Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) Nee, dat moet je zeker niet doen. Met de No More Hot Coffee patch (aka versie 1.01) wordt het probleem zeker niet verholpen. Single Player can load for 2 reasons - you have installed SA:MP to the wrong folder or you have the wrong version of San Andreas. If you have the wrong version it's easy to fix. Download this patch (Zie post BoerTijger) that downgrades it to the right version. Sometimes the single-player menu will be shown, but SA:MP will have in fact loaded properly. To fix this you simply need to select an item on the menu then press esc until you're out of it, then SA:MP will proceed to load. oke laten we het proberen Nee hij doet het nog steeds niet PLEASE help Ga het nu proberen met de compact Werkt ook niet En nu met een no cd crack Werkt ook niet C schijf geformateerd en Windows 7 Entrepise erop gezet werkt ook niet Bewerkt: 10 april 2011 door devos112 Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Heb je nou überhaupt wel die die downgrader patch er over gedaan? En in de juiste map? SA-MP moet geïnstalleerd worden in je GTA SA folder, dat weet je hopelijk toch? Reageren
devos112 Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) hij doet het weer Bewerkt: 5 mei 2011 door devos112 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.