Jump to content

Schietpartij winkelcentrum

Recommended Posts

Geplaatst:

ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een schietpartij bij een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zouden volgens de eerste berichten twee doden zijn gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt. De dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten. Een ooggetuige spreekt over zeker vijf doden.

Telegraaf

Verschrikkelijk nieuws en iets wat je totaal niet verwacht in nederland. echt Amerikaanse toestanden, je moet je afvragen wat er in het hoofd van zo iemand omgaat. NOS heeft nu een extra nieuwsuitzending ingelast.

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

9

• Shorty_D

7

• BoerTijger

7

• PowerPats

5

Geplaatst:

2 weken terug (?) waren er ook al 4 gewonden (waarvan 2 doden) bij schietpartij in alpen aan de rijn. Nederland wordt gevaarlijk..

Geplaatst:

Weeral zo'n schietpartij. Fucking schandalig.

Sommige getuigen spreken van 5 à tien doden. De dader is een blanke man van rond de 25. Hij was gekleed in een bomberjack en een legerbroek.

HLN

Geplaatst:

Wat een idioot.

Schijnt volgens mij een militair te zijn volgens GS.

Maar wat bezielt je in godsnaam? Je bent dan echt niet goed bij je hoofd als je dit soort capriolen uithaalt en vervolgens zelfmoord pleegt. Ga dan naar een spreekuur van een psycholoog of psychiater en vertel wat je bezielt.

Zou dit trouwens ook verband kunnen houden met de bezuinigen van Defensie?

Oja, Livestream.

Geplaatst:

Ik hoor net 4 doden waaronder 1 kind. Dan ga je naar buiten op zo een mooie dag als vandaag en dan gebeurt dit. Echt erg :{

Geplaatst:

Volgens geruchten 2e schutter aanwezig. Arrestatieteam is in het Winkelcentrum.

Er is geen tweede schutter.

Hoor het net ook.

Geplaatst:

RTL nieuws brengt om 16:00 extra nieuwsuitzending uit. NOS zal zolang mogelijk live blijven filmen.

Geplaatst: (bewerkt)

Tja, ik kan hier weinig meer over zeggen dan dat er al gezegd is. Compleet idioot dit.

Schijnt volgens mij een militair te zijn volgens GS.

Of dat of iemand die serieus te veel geld heeft. Normaal gesproken worden wapens die nederland gesmokkeld worden gewoon in een land gekocht waar ze wel legaal zijn.Het gaat hier om een automatisch wapen. [bron|bron] Deze zijn in landen waar ze legaal zijn al erg duur. Laat staan als ongure typetjes ze mee smokkelen en er dan een groot bedrag op gooien.

Overigens heb ik wel mijn twijfels bij sommige van deze informatie. Zoals het uiterlijk van de man en dat hij een automatisch wapen heeft gebruikt. Tot nu zijn al die bronnen van geïnterviewde omstanders. Waarvan ik betwijfel of ze wel de waarheid spreken of dat ze er uberhaut wel bij zijn geweest. Natuurlijk is dit ziek. Maar ik ga geen overhaaste conclusies trekken zonder officiele politie berichten. Zij zijn de mensen die daadwerkelijk weten hoe ze dit soort grootschalige gebeurtenissen in kaart moeten brengen. Dat zijn de mensen waarvan dat ze zeggen dat iets zo is, je er ook van uit kan gaan dat het zo is,

Bewerkt: door Flashingdemon666

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...