Flitskikker Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 6 doden incl. dader. Ik zit daar op school (12 km hiervandaan). M'n moeder zou daar vandaag werken, maar die heeft gister nog met iemand geruild. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Jammer dat deze zwakkeling zelfmoord heeft gepleegd. Als je zo'n daad begaat, behoor je ook op middeleeuwse wijze je straf te ondergaan. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Ja, want een hotel met tralies is een straf Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Zes doden en 4 zwaargewonden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Jammer dat deze zwakkeling zelfmoord heeft gepleegd. Als je zo'n daad begaat, behoor je ook op middeleeuwse wijze je straf te ondergaan. Aan de ene kant is dit jammer. Aan de andere kant. Wat als hij zou ontsnappen? Ik weet dat het niet vaak voorkomt, maar als het gebeurt... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Jammer dat deze zwakkeling zelfmoord heeft gepleegd. Als je zo'n daad begaat, behoor je ook op middeleeuwse wijze je straf te ondergaan. Aan de ene kant is dit jammer. Aan de andere kant. Wat als hij zou ontsnappen? Ik weet dat het niet vaak voorkomt, maar als het gebeurt... Hij had geen ammo meer, dus ik zie niet wat er nog zou gebeuren. Daarbij had ik gehoord dat de politie snel ter plaatsen was nadat hij klaar was. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Jammer dat deze zwakkeling zelfmoord heeft gepleegd. Als je zo'n daad begaat, behoor je ook op middeleeuwse wijze je straf te ondergaan. Aan de ene kant is dit jammer. Aan de andere kant. Wat als hij zou ontsnappen? Ik weet dat het niet vaak voorkomt, maar als het gebeurt... Hij had geen ammo meer, dus ik zie niet wat er nog zou gebeuren. Daarbij had ik gehoord dat de politie snel ter plaatsen was nadat hij klaar was. Als hij uit de gevangenis zou ontsnappen bedoelde ik. Had het nu ik het nog eens lees erg onduidelijk getypt. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Wat denk je, dat ie voor de rest van zijn leven vast zou zitten ofwa? Beter dat ie zichzelf een kogel heeft gegeven, ten minste een gek minder op de wereld. Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2011 idd dan zijn we ook geen belastinggeld kwijt aan het onderhouden van die hufter. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Jammer dat deze zwakkeling zelfmoord heeft gepleegd. Als je zo'n daad begaat, behoor je ook op middeleeuwse wijze je straf te ondergaan. Aan de ene kant is dit jammer. Aan de andere kant. Wat als hij zou ontsnappen? Ik weet dat het niet vaak voorkomt, maar als het gebeurt... Hij had geen ammo meer, dus ik zie niet wat er nog zou gebeuren. Daarbij had ik gehoord dat de politie snel ter plaatsen was nadat hij klaar was. Als hij uit de gevangenis zou ontsnappen bedoelde ik. Had het nu ik het nog eens lees erg onduidelijk getypt. Aha ik snap het, maar ik vraag me bij die opmerking dan af wanneer iemand in Nederland uit de gevangenis is ontsnapt. Dat gebeurd volgens mij zelden.Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Wat een onnozel figuur.. Ook echt met een mitrailleur. Sterkte aan de nabestaanden... Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit. Dat is ook het eerste waar je aan denkt? "Er zijn een aantal mensen doodgeschoten". "Oh, boeiend, als het maar geen gamer is.." Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Wat een onnozel figuur.. Ook echt met een mitrailleur. Sterkte aan de nabestaanden... Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit. Dat is ook het eerste waar je aan denkt? "Er zijn een aantal mensen doodgeschoten". "Oh, boeiend, als het maar geen gamer is.." Het is in die context een beetje idioot, omdat ik er ver van afsta. Zo denk ik dan, maar dat betekent niet dat ik dit verschrikkelijk erg vind. Wat nog erger is, dat als je weet dat je zoon of dochter daar is en de onzekerheid of je kroost nog leeft of.. Dat lijkt me verschrikkelijk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit. Blond, blauwe ogen, bomberjack, legerbroek. Ook wel beetje stereotype. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Wat een onnozel figuur.. Ook echt met een mitrailleur. Sterkte aan de nabestaanden... Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit. Dat is ook het eerste waar je aan denkt? "Er zijn een aantal mensen doodgeschoten". "Oh, boeiend, als het maar geen gamer is.." Het is in die context een beetje idioot, omdat ik er ver van afsta. Zo denk ik dan, maar dat betekent niet dat ik dit verschrikkelijk erg vind. Wat nog erger is, dat als je weet dat je zoon of dochter daar is en de onzekerheid of je kroost nog leeft of.. Dat lijkt me verschrikkelijk. Het lijkt me erger al is je kind of ander familielid/kennis overhoop geschoten. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit. Blond, blauwe ogen, bomberjack, legerbroek. Ook wel beetje stereotype. Strak strak in m'n trainingspak pak Kijk eens hoe ik hak hak Lekker uit m'n dak tot in de vroege morgen Voor zelfde geldt had ie iets op wat niet goed voor hem was, had ie nog een gun in zijn slaapkamer liggen, en is ie ermee gaan sprayen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.