Jump to content

Schietpartij winkelcentrum

Recommended Posts

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

9

• Shorty_D

7

• BoerTijger

7

• PowerPats

5

Geplaatst:

Dat is ook het eerste waar je aan denkt? "Er zijn een aantal mensen doodgeschoten". "Oh, boeiend, als het maar geen gamer is.." :7

Shorty_D haalt sowieso te pas en te onpas het rechtse kabinet erbij.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat zijn dat voor mensen dan?

vinden ze het stoer ofzo dat ze mensen neerschieten?

wat heb je eraan? je bereikt er niks mee hoor, en dan jezelf ook nog doodschieten. :N

en trouwens als het een machinegeweer was, hoe komen ze daaraan?

en je ziet toch wel iemand met een machinegeweer lopen? en dan bel je de politie toch? :duh:

Bewerkt: door lennart1995

Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, ik loop ook vaak door winkelcentrums wat als er dan zo'n gast komt. Ik denk ook dat dit een kettingreactie gaat veroorzaken, kijk maar naar die scholen in Amerika.

Klein grapje tussendoor:

Wat als de dader een allochtoon was:P? PVV zal heel snel stijgen dan. Wil hier geen discussie uitlokken over de PVV maar klein 'grapje' tussendoor.

Bewerkt: door Mocrosahbi

Wat ik me nog meer afvraag, wat het voor iemand was. Ik hoop niet dat eruit komt dat ie een gamer was, want dan zijn we de sjaak met dat rechtse kak kabinet dat er nu zit.

Blond, blauwe ogen, bomberjack, legerbroek. Ook wel beetje stereotype. :{

Strak strak in m'n trainingspak pak

Kijk eens hoe ik hak hak

Lekker uit m'n dak tot in de vroege morgen

Voor zelfde geldt had ie iets op wat niet goed voor hem was, had ie nog een gun in zijn slaapkamer liggen, en is ie ermee gaan sprayen.

Jammer dat je weer gelijk zulke vooroordelen gaat rondbazuinen. Als het een marokkaan die een nickolson jas met bontkraag en een paar witte air max droeg zou jij waarschijnlijk wel klagen over wat voor slecht beeld dat dan weer geeft.

*hoort de 2 leden boven deze post lachen*

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:

Natuurlijk kut als een van de slachtoffers een bekende van je is. Maar ik voel de bui alweer hangen. De komende dagen worden de beelden eindeloos herhaald, krijgen we talloze 'deskundigen' op de tv en worden we als puntje bij paaltje komt nog niets wijzer.

Shit happens, gekke lopen rond en dat blijft ook zo. Media moet eens kappen met het opblazen van zo'n dingen, ze melden niet eens nieuws alleen maar speculaties.

Geplaatst:

verschrikkelijk en dat dit zo kan gebeuren, ik hoor net dat er ook een kind gedood was.

echt verschrikkelijk

Jammer dat je weer gelijk zulke vooroordelen gaat rondbazuinen. Als het een marokkaan die een nickolson jas met bontkraag en een paar witte air max droeg zou jij waarschijnlijk wel klagen over wat voor slecht beeld dat dan weer geeft.

*hoort de 2 leden boven deze post lachen*

*Gaap* verstand op nul en posten maar :tu: goed gedaan.

Even van een ander topic, wie kwam met een vooroordeel dat het een autist was omdat ie zichzelf in de fik stak?

Maar wat voor enorme autist moet je wel niet zijn om je op de dam in de fik te zetten.

En dan kom jij huilen dat ik een 'vooroordeel' gebruik :7

Daarnaast, een gozer van +/- 25 jaar, blond haar, een bomberjack en een legerbroek, kans dat dit een gabber is erg groot, en vandaar de lyrics van Hakkuhbar.

Zelfde als je zegt 'een persoon met een Nickelson(nee, geen Nickolson btw) en een Nike petje op en had Appa muziek op', eerste waar je aan denkt, een Marokkaan.

Daarnaast ken je me niet, heel simpel, dus hoe ik wel en niet zou reageren kun jij niet voorspellen.

Ik zal je een ding vertellen, ik geef niemand respect tenzij ik de indruk heb dat iemand (wederzijdse) respect voor mij heeft.

Dit betekend niet dat ik mensen de deur dicht knal of met bedoeling tegen ze aan loop, ik gedraag me verder gewoon normaal en aardig.

En dit gaat dus niet op ras, leeftijd of formaat, maar gewoon per persoon.

Maar zal ik je vertellen hoe ik zou reageren als het een Marokkaan of een look-a-like was?

Wss had ik dan een bekend stuk van bv. Appa er neer geplempt.

Bewerkt: door GolfG60

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...