K1pc0rn Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Wat voor wapen was het dan? Ja, een mitrailleur, maar welke? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik had van iemand gehoord dat het een Uzi was, maar dit weet ik niet zeker het kan ook een ander wapen geweest zijn. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik heb gelezen dat hij waarschijnlijk een omgebouwde wapen had, Dus net zoals die gozers van Colombine shooting hadden. Oja en dit is ook idioot: Naamgenoot dader wordt belaagd ALPHEN AAN DEN RIJN - De dader van het drama in Alphen aan den Rijn blijkt een naamgenoot in dezelfde gemeente te hebben. Deze man is al veelvuldig belaagd. „Deze persoon heeft geen leven nu en ik verzoek iedereen hem met rust te laten”, aldus korpschef Jan Stikvoort zondag. „De dader is dood, de naamgenoot heeft niets van doen met deze zaak.” Dan mis je volgens mij wel een paar hersencellen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Nou dat verhaal bleek niet waar. Er is helemaal niemand die dezelfde naam heeft als hem in Alphen aan de Rijn. Er was wel iemand op twitter die zich voordeed als hem en daar wil de politie nu graag mee in contact komen. Er was ook iemand die via twitter zei dat hij hetgeen ging nadoen wat deze gestoorde man ook had gedaan. Reageren
cj4l Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Nou dat verhaal bleek niet waar. Er is helemaal niemand die dezelfde naam heeft als hem in Alphen aan de Rijn. Er was wel iemand op twitter die zich voordeed als hem en daar wil de politie nu graag mee in contact komen. Er was ook iemand die via twitter zei dat hij hetgeen ging nadoen wat deze gestoorde man ook had gedaan. Er is wel een naam genoot in alphen a/d rijn en ik ken hem persoonlijk maar dat hij woord belaagd is helemaal niet waar Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Nou dat verhaal bleek niet waar. Er is helemaal niemand die dezelfde naam heeft als hem in Alphen aan de Rijn. Er was wel iemand op twitter die zich voordeed als hem en daar wil de politie nu graag mee in contact komen. Er was ook iemand die via twitter zei dat hij hetgeen ging nadoen wat deze gestoorde man ook had gedaan. Er is wel een naam genoot in alphen a/d rijn en ik ken hem persoonlijk maar dat hij woord belaagd is helemaal niet waar Waarom kan de politie dan niemand vinden met dezelfde naam? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 (bewerkt) Ja hoor, gaan we weer.. Zat er al op te wachten: "Hij had het altijd over dat spel"... Geplaatst in: de TELEGRAAF. Hoe kan het ook anders! Call of Duty krijgt dit keer de schuld, omdat er een level in zit waarbij je op een vliegveld een hoop onschuldige burgers kan vermoorden... Kan. Krijg je strafpunten voor. Maar 't kan, dus dat is vast en zeker de reden dat Tristan dit heeft gedaan... Overigens, mijn condoleances aan de betrokkenen van dit vreselijke incident. In en in triest zoiets Bewerkt: 12 april 2011 door Mythbuster Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ik vind wel dat de media het allemaal weer lekker op het hoge pitje laat zien. Als ik nu RTL 7 aanzet zie ik heel de dag al op het journaal beelden van het winkelcentrum wat weer open gaat, interviews met winkeliers hoe het allemaal is en wie, wanneer open gaat. Het is erg hoor, wat er is gebeurd, maar dat het winkelcentrum weer open is heeft ook niet echt veel nieuwswaarde volgens mij... Ik denk dat rust nu wel even geboden is daar, zonder media teams door dat centrum heen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ik vind wel dat de media het allemaal weer lekker op het hoge pitje laat zien. Als ik nu RTL 7 aanzet zie ik heel de dag al op het journaal beelden van het winkelcentrum wat weer open gaat, interviews met winkeliers hoe het allemaal is en wie, wanneer open gaat. Het is erg hoor, wat er is gebeurd, maar dat het winkelcentrum weer open is heeft ook niet echt veel nieuwswaarde volgens mij... Ik denk dat rust nu wel even geboden is daar, zonder media teams door dat centrum heen. Beetje een Déjà vu met Mexicaanse griep. Reageren
ikt Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Volgens RTL zijn dus meer dan 50 miljoen mensen wereldwijd potentiële moordenaars. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Ik vind het nergens op slaan dat ze gelijk Call of Duty de schuld geven. Er lopen natuurlijk ook mensen rond die niet het verschil tussen echt en games kunnen zien maar de fout ligt toch bij het feit dat hij een wapenvergunning had. Als er iets mis is met die man had hij nooit een wapenvergunning mogen krijgen. Reageren
ikt Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Ik vind het nergens op slaan dat ze gelijk Call of Duty de schuld geven. Er lopen natuurlijk ook mensen rond die niet het verschil tussen echt en games kunnen zien maar de fout ligt toch bij het feit dat hij een wapenvergunning had. Als er iets mis is met die man had hij nooit een wapenvergunning mogen krijgen. Je snapt het niet, de schuld ligt nooit aan de dader, de mensen die hem de mogelijkheid gaven tot de daad of instanties die niet doen wat ze horen te doen. De schuld ligt sinds 1970 bij films, sinds 2005 bij computerspellen en sinds 2009 aan 4chan. Reageren
commando Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Ik vind het nergens op slaan dat ze gelijk Call of Duty de schuld geven. Er lopen natuurlijk ook mensen rond die niet het verschil tussen echt en games kunnen zien maar de fout ligt toch bij het feit dat hij een wapenvergunning had. Als er iets mis is met die man had hij nooit een wapenvergunning mogen krijgen. Je snapt het niet, de schuld ligt nooit aan de dader, de mensen die hem de mogelijkheid gaven tot de daad of instanties die niet doen wat ze horen te doen. De schuld ligt sinds 1970 bij films, sinds 2005 bij computerspellen en sinds 2009 aan 4chan. [sarcasme] Reageren
Nissan Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Ik word er een beetje ziek van dat de media altijd maar eventjes de schuld aan games geeft. Het feit dat het altijd mensen zijn met psychische stoornissen en toch easy as pie aan wapens kunnen komen, daar zetten ze nooit een vraagteken bij. Ja jong, laten we Rockstar, Infinity Ward en Treyarch lekker de schuld geven, schieten we veel mee op. Stelletje zielige mensen daar in de politiek en op TV. Ik weet niet of jullie de controversie rond het vliegtuiglevel een tijdje terug hebben gevolgd, maar het leuke was dat niemand die erover praatte (ministers, nieuwsmensen) het spel zelf niet eens had gezien, laat staan gespeeld. Reageren
commando Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 moet eerlijk zeggen dat ik het vreemd vind dat zo'n iemand, die psychiatrisch in de knoop lag , een wapenvergunning mocht hebben ( zelfs meerdere ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.