Jump to content

mijn laptop/pc 100% helemaal leeg maken


Mrkwark

Recommended Posts

Heej,

de titel zegt het all ik will graag mijn laptop/pc helemaal leeg maken (graag zonder dat je het besturing syteem er afhaalt of niet !) .

Want ik ben niet bepaald slim geweest met me pc en laptop en ze zitten ook echter propvoll (alles gedaan schijf opruiming etc) .

dus ik will een gloed nieuwe start maken maar ja hoe !? ik heb all eens geprobeerd het besturing systeem opnieuw te installeren (gaf me alleen maar nog meer problemen).

dus alls een van jullie (of meer :D) mij kan helpen want ik word een beetje wanhopig :(

gr

Agent_Smith

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij je pc echt leeg wilt hebben is windows er opnieuw op toch echt de beste oplossing

Windows instaleren kan niet fout gaan het wordt je tijdens de installatie uitgelecht

ja ik heb dat zoals ik zei all geprobeerd maar alles echt alles blijft er op staan behalve de internet code's ...

Link to comment
Delen op andere websites

welke windows wil je installeren? indien je windows 7 / Vista wil instaleren moet je 'm via de CD opstarten en dan niet op upgrade windows klikken maar eronder en dan staat daar drive options en dan kies je format bij windows xp moet je 'm ook van de CD opstarten en dan komt vanzelf of je wilt formateren of niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...