K1pc0rn Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) ik ga een nieuw moederbord kopen, maar ik wil graag mijn socket van mijn oude processor weten, hoe kan ik daar achter komen? ik kan mijn PC niet meer opstarten, dus het kan niet met een programmaatje. en nog een vraagje: Wat is beter AMD of Intel? Bewerkt: 9 april 2011 door lennart1995 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 ik ga een nieuw moederbord kopen, maar ik wil graag mijn socket van mijn oude processor weten, hoe kan ik daar achter komen? ik kan mijn PC niet meer opstarten, dus het kan niet met een programmaatje. en nog een vraagje: Wat is beter AMD of Intel? Je moederbord type opzoeken. Of je CPU + koeler weghalen, soms staat het daaronder op de socket zelf, en anders op je CPU. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 en nog een vraagje: Wat is beter AMD of Intel? Ik hoorzelf meer positief over AMD en die is geloof ik ook goedkoper, zelf zal ik voor de AMD gaan. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Welke AMD is ongeveer gelijk aan Intel Core I5? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Welke AMD is ongeveer gelijk aan Intel Core I5? Ligt eraan welke Core I5... Reageren
delete45 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Met de intel chipset was 'n tijdje geleden 'n probleem toch? Is dat al verholpen? Zal vast wel ;-) Maar ik zou zelf ook voor AMD gaan, veel goedkoper en kwaliteit gegarandeerd! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 en kwaliteit gegarandeerd! Bij Intel niet dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.