Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik ben net een beginner maar wil een mod gaan maken , ik wil de Clothes Line van GTA San Andreas aanpassen, hetzelfde wil ik gaan doen met tattoo's van dit spel Nu zijn mij vragen: 1. Welke Tools zijn hierbij erg handig om een goed functionerende mod te kunnen maken 2. Waar kan je deze Tools downloaden 3. Waar kan je een goede Modding Tutorial vind en alles waat daarbij hoort Dit waren mijn vragen Robin Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 owke, die heb ik al een keer door gelezen, maar welke tools zijn nou egt handig tools die ik al heb: TXD Workshop 3,5-IMG Tool 0,9 Reageren
denracer Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 owke, die heb ik al een keer door gelezen, maar welke tools zijn nou egt handigtools die ik al heb: TXD Workshop 3,5-IMG Tool 0,9 daar kan jij je wel mee redden hoor photoshop is ook handig Reageren
DennizZ Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Inderdaad en voor de kleding aan te passen volstaat ditzelfde! Reageren
burpicane Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 owke, die heb ik al een keer door gelezen, maar welke tools zijn nou egt handigtools die ik al heb: TXD Workshop 3,5-IMG Tool 0,9 voor sa heb je img tool 2.0 nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.