Niiigel Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Weet iemand misschien waar ik de graphics van Gta Sa mooier kan modden? Ik heb wel V2.00 En ik wil hem niet downgreaden. Maar normaal vindt ik Gtas Sa zo lijlek, Dus ik dacht zo iets van Gta IV in de SA map... Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Je zit in het verkeerde subforum. Alle modding vragen over GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III kun je beter in het III: Textures & Modelling Hulp gedeelte stellen. Bij deze, topic verplaatst. Reageren
Niiigel Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Je zit in het verkeerde subforum. Alle modding vragen over GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III kun je beter in het III: Textures & Modelling Hulp gedeelte stellen. Bij deze, topic verplaatst. oke dank je wel heb pas sinds gister voor het eerst een acc ik zat al eerder 4maanden op dit forum ikliegniet! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Versie 2 kun je niets modden. Dus je graphis ook niet mooier maken, Daarvoor moet je Versie 1 hebben. Je kunt de downgrader in de downloaddatabase van GTAGames vinden. Als je die hebt kun je ENB Series proberen. Dat maakt GTA SA Graphis mooier. Hieronder screens daarvan: Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Zelf hoef ik dat niet het zou er toch nooit zo mooi als gta 4 uit kunnen zien. Reageren
Niiigel Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Versie 2 kun je niets modden. Dus je graphis ook niet mooier maken, Daarvoor moet je Versie 1 hebben. Je kunt de downgrader in de downloaddatabase van GTAGames vinden. Als je die hebt kun je ENB Series proberen. Dat maakt GTA SA Graphis mooier. Hieronder screens daarvan: maar kan ik dan wel saves vinden voor v1.00? en als ik het heb gedowngread kan ik dan ook de hot coffee mod uitproberen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 maar kan ik dan wel saves vinden voor v1.00? en als ik het heb gedowngread kan ik dan ook de hot coffee mod uitproberen? Ja, er zijn ook heel veel savegames te vinden voor V1. De Hot Coffee Mod en alle andere modificaties zullen ook enkel werken met V1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.