Mooner_37 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 waar komt die pure energie dan vandaag vraag ik me dan af, weet iemand daar al antwoord op? Die is toen waarschijnlijk ontstaan. maar hoe is dat ontstaan dat vraag ik me af, er kan toch gewoon niet iets ineens zijn geweest en waar is dat 'iets' dan nu waar het voor het ontstaan heeft gezorgd? Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) waar komt die pure energie dan vandaag vraag ik me dan af, weet iemand daar al antwoord op? Die is toen waarschijnlijk ontstaan. maar hoe is dat ontstaan dat vraag ik me af, er kan toch gewoon niet iets ineens zijn geweest en waar is dat 'iets' dan nu waar het voor het ontstaan heeft gezorgd? Ja, daarvoor zijn dus vele theoriën die elk een ander iets hebben. En als je de eerste post leest, zouden wij gewoon allemaal in een soort ster kunnen zitten o.i.d. Misschien dat er over 50 jaar een simpele uitleg is, maar nu is het nog giswerk. @ hieronder: ik weet Bewerkt: 25 april 2011 door ikt Reageren
viccard Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 (bewerkt) Beetje een flauwe keus: Ben je er 'HEILIG VAN OVERTUIGD'... Een paar meer keuzes zou fijn zijn Bewerkt: 25 april 2011 door viccard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.