Jump to content

kan niet onlinde,games for windows live werkt niet in GTA IV


freack

Recommended Posts

hallo

ik heb een tijdje geleden ook een topic geopend want ik kon GTA IV niet starten.

nu is mijn volgend probleem dat ik niet online kan want ik heb dan Xlive in mijn map van GTA IV geplaatst zodat ik GTA IV weer kan starten.

maar daardoor kan ik games for windows live niet openen tijdens het spel(de home toets)niets gebeurt er dus vervolgens kan ik ook niet online een spelletje spelen.

ik heb GTA IV een jaar en half geleden gekocht en heb het al meerdermaals herinstaleerd maar telkes opnieuw moet ik xlive in map plaatsen, en kan dus nog steeds niet online.

wie zou weten hoe ik dit moet oplossen dat ik online kan.

alvest bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

XLiveLess zorgt ervoor dat je kan modden, maar blokkeert tegelijkertijd ook alle multiplayer functionaliteit om cheaters tegen te gaan.

Bij een clean GTA IV zou het spel inderdaad sowieso moeten werken zonder XLiveless.

Link to comment
Delen op andere websites

XLiveLess zorgt ervoor dat je kan modden, maar blokkeert tegelijkertijd ook alle multiplayer functionaliteit om cheaters tegen te gaan.

Bij een clean GTA IV zou het spel inderdaad sowieso moeten werken zonder XLiveless.

ja dat weet ik maar ik kon GTA IV niet opstartret want er kwam steeds op GTA IV werkt niet meer.

en daarvoor heeft er mij iemand aangeraden xlive te gebruiken nu kan ik wel weer gta spelen maar da niet online.

dus wat moet ik dan doen om gta te spelen en ook online te kune spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...